Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Det er så stille her i dag :overrasket:

*krysser fingrene for at det varer de neste to ukene også* :sjarmor:

Det var jo stille her i går også... Lurer på om alle har tatt ferie nå jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo stille her i går også... Lurer på om alle har tatt ferie nå jeg... :sukk:

Måtte den var lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk:

Halve moroa det, jo....

Det er sånn jeg husker hvor gamle brukernes barn er, når de skal hva de skal, hvem som skal hvor osv..

OK da, så skulle jeg ØNSKE at jeg hadde sperre for tickere... :sukk:

Men jeg skal IKKE på ferie, og har planer om å skrive MASSE!!! *muhahaha!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neineinei :sur:

Er vel ikke vår feil at du reiser til langtvekkistan på ferie... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg litt splittet akkurat nå kjenner jeg....jeg håper jo at det blir drittvær i Norge hele den tiden je er borte, for da er det ekstra deilig med bra vær der jeg er....på den annen side ser jeg helt klart fordelene med fint vær, for da kan dere vel ikke sitte inne å skrive innlegg på innlegg.... :sukk: Litt usikker på akkurat hva jeg egentlig ønsker... :sukk: (for hva jeg ønsker av vær er jo avgjørende for hvordan været faktisk blir :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke vår feil at du reiser til langtvekkistan på ferie... :Hehe:

Nei...akkurat det er vel vanskelig å skylde på dere, kanskje... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: på BN!!!

Ingen vits i å :kjefte: på henne. Det er bedre å jobbe målbevisst for at hun skal få en stooooooooooooooooor oppdateringsjobb når hun kommer hjem igjen... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte: på BN!!!

*ser på Annie med uskyldsblått blikk*

Hva har jeg gjort nå, da?? Jeg skrev at jeg IKKE skyldte på dere for at jeg skal reise bort, og det neste jeg vet så kjefter du meg huden full.... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å :kjefte: på henne. Det er bedre å jobbe målbevisst for at hun skal få en stooooooooooooooooor oppdateringsjobb når hun kommer hjem igjen... :lur:

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jeg litt splittet akkurat nå kjenner jeg....jeg håper jo at det blir drittvær i Norge hele den tiden je er borte, for da er det ekstra deilig med bra vær der jeg er....på den annen side ser jeg helt klart fordelene med fint vær, for da kan dere vel ikke sitte inne å skrive innlegg på innlegg.... :sukk: Litt usikker på akkurat hva jeg egentlig ønsker... :sukk: (for hva jeg ønsker av vær er jo avgjørende for hvordan været faktisk blir :hoho: )

Jeg også..

*sympatiserer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det fint vær tar jeg med meg bærbare og lang kabel og inntar verandaen hos pappa, så det har ingen betydning :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det fint vær tar jeg med meg bærbare og lang kabel og inntar verandaen hos pappa, så det har ingen betydning :sjarmor:

Nå synes jeg dere er vanskelige her :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

*ser på Annie med uskyldsblått blikk*

Hva har jeg gjort nå, da?? Jeg skrev at jeg IKKE skyldte på dere for at jeg skal reise bort, og det neste jeg vet så kjefter du meg huden full.... :trist:

Du håpet det skulle bli dårlig vær her hjemme! *håper du får torden og lyn og bøttevis med regn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...