Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fant nettopp en nøkkel i lommeboken min, jeg...som jeg ikke aaaner hva er til :klø:

Så spennende!! :) Har du mange dører du kan prøve den i? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg! :klemmer:

Liker førøvrig mat med smak av kull og tennveske, spise ute, og elsker Colargol.

Barna mine har fått Colargol-sangen på sengen helt siden før de ble født. Det er bysselallesangen vår. :fnise:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp en nøkkel i lommeboken min, jeg...som jeg ikke aaaner hva er til :klø:

Det er ikke tilfeldigvis den nøkkelen du skulle hatt da du var innbruddstyv for ikke så lenge siden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg skylder på for lite søvn og overdose koffein. Skrev nesten kokain. Bra jeg leser alt tre ganger i dag før jeg tør trykke på "Svar".

:hoho:

God helg! :klemmer:

Liker førøvrig mat med smak av kull og tennveske, spise ute, og elsker Colargol.

Du og jeg loffen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke tilfeldigvis den nøkkelen du skulle hatt da du var innbruddstyv for ikke så lenge siden???

:ler: nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Det er som både Noen og pappa alltid har trodd at i 'Bjørnen sover' heter det at: 'den er ikke farlig; bare man går vanlig'! :ler:

Næmmen....hvor kom DET sitatet fra....det er vel noen sider siden i dag : :flau:

Men det jeg skulle si i den sammenhengen var i hvertfall :hoho::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det jeg egentlig skulle skrive her inne når jeg oppdaget det sitatet var:

Så mange blide og hyggelige mennesker som hadde vært innom her, da

:klemmer::klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig leder sa jeg skulle dele kakene og sette litt rundt forbi...Så da gjorde jeg det...

Så kom ei annen som hører til "på gulvet" så da ble hun nede hos meg, og så kom en til som hører til i midten, og satte seg ned, så kom praktikanten vår, og til slutt kom en av toppsjefene og da hadde han med en kjempefin blomst til meg :) Så da ble det litt sånn "høytidelig" på en måte allikevel..

To og en halv time igjen....

Godt at de klarte å lage litt ut av det, ihvertfall!

Uterestaurant er en historie for seg selv....her i Norge har jeg vel til gode å oppleve at jeg synes det er så varmt at jeg synes det er deilig å spise på utendørsrestaurant :roll:

Det var varmt nok på fredag :)

Innom og håper du har det bra, nå som du skal være samme stedet hele uka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...