Loevinna Skrevet 30. mai 2008 #4761 Del Skrevet 30. mai 2008 Fant nettopp en nøkkel i lommeboken min, jeg...som jeg ikke aaaner hva er til :klø: Så spennende!! Har du mange dører du kan prøve den i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. mai 2008 #4762 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) God helg! Liker førøvrig mat med smak av kull og tennveske, spise ute, og elsker Colargol. Barna mine har fått Colargol-sangen på sengen helt siden før de ble født. Det er bysselallesangen vår. Endret 30. mai 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mai 2008 #4763 Del Skrevet 30. mai 2008 Fant nettopp en nøkkel i lommeboken min, jeg...som jeg ikke aaaner hva er til :klø: Det er ikke tilfeldigvis den nøkkelen du skulle hatt da du var innbruddstyv for ikke så lenge siden??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. mai 2008 #4764 Del Skrevet 31. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mai 2008 #4765 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg skylder på for lite søvn og overdose koffein. Skrev nesten kokain. Bra jeg leser alt tre ganger i dag før jeg tør trykke på "Svar". God helg! Liker førøvrig mat med smak av kull og tennveske, spise ute, og elsker Colargol. Du og jeg loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mai 2008 #4766 Del Skrevet 31. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. juni 2008 #4767 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg er bjørnen Colargol som kan synge i dur og moll..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juni 2008 #4768 Del Skrevet 1. juni 2008 Hadde gardiner med Colargol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. juni 2008 #4769 Del Skrevet 1. juni 2008 Hadde gardiner med Colargol... Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. juni 2008 #4770 Del Skrevet 1. juni 2008 De eksisterer sikkert fortsatt, i en eller annen kjeller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. juni 2008 #4771 Del Skrevet 1. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4772 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er ikke tilfeldigvis den nøkkelen du skulle hatt da du var innbruddstyv for ikke så lenge siden??? nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4773 Del Skrevet 2. juni 2008 God morgen alle sammen, god morgen far og mor.... Ny uke med nye muligheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 2. juni 2008 #4774 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. juni 2008 #4775 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. juni 2008 #4776 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. juni 2008 #4777 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4778 Del Skrevet 2. juni 2008 Det er som både Noen og pappa alltid har trodd at i 'Bjørnen sover' heter det at: 'den er ikke farlig; bare man går vanlig'! Næmmen....hvor kom DET sitatet fra....det er vel noen sider siden i dag : Men det jeg skulle si i den sammenhengen var i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4779 Del Skrevet 2. juni 2008 Og det jeg egentlig skulle skrive her inne når jeg oppdaget det sitatet var: Så mange blide og hyggelige mennesker som hadde vært innom her, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. juni 2008 #4780 Del Skrevet 2. juni 2008 Daglig leder sa jeg skulle dele kakene og sette litt rundt forbi...Så da gjorde jeg det... Så kom ei annen som hører til "på gulvet" så da ble hun nede hos meg, og så kom en til som hører til i midten, og satte seg ned, så kom praktikanten vår, og til slutt kom en av toppsjefene og da hadde han med en kjempefin blomst til meg Så da ble det litt sånn "høytidelig" på en måte allikevel.. To og en halv time igjen.... Godt at de klarte å lage litt ut av det, ihvertfall! Uterestaurant er en historie for seg selv....her i Norge har jeg vel til gode å oppleve at jeg synes det er så varmt at jeg synes det er deilig å spise på utendørsrestaurant Det var varmt nok på fredag Innom og håper du har det bra, nå som du skal være samme stedet hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå