Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4741 Del Skrevet 30. mai 2008 Vi skal grille i dag :juhu: Vi har hatt grillmat de siste to dagene - skal lure på om det blir det i dag også Grillmat er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mai 2008 #4742 Del Skrevet 30. mai 2008 Kjempegodt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. mai 2008 #4743 Del Skrevet 30. mai 2008 Vi har hatt grillmat de siste to dagene - skal lure på om det blir det i dag også Grillmat er Kjempegodt ja Føler meg rar.... synes ikke grillmat er så ekstremt godt jeg. Men jeg er heller ikke den som synes det er kult å spise på uterestaurant.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. mai 2008 #4744 Del Skrevet 30. mai 2008 Skal ha ost og kjeks i kveld jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4745 Del Skrevet 30. mai 2008 Føler meg rar.... synes ikke grillmat er så ekstremt godt jeg. Men jeg er heller ikke den som synes det er kult å spise på uterestaurant.... Men altså....det fine med grillmat er jo at man griller akkurat det man har lyst på...så da har du jo bare grilla feil ting, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. mai 2008 #4746 Del Skrevet 30. mai 2008 Men altså....det fine med grillmat er jo at man griller akkurat det man har lyst på...så da har du jo bare grilla feil ting, da.. Det er vel mer smaken av kull og tennveske som ikke appelerer. Ja, grillen har vært varm nok. Nei, vi har ikke brukt for mye tennveske.... Jeg har grillet pølser, kjøtt, grønnsaker. Synes det er godt med sånne foliepakker på grillen....... men det blir ikke så ofte laget. Jeg har ikke grill selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4747 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er vel mer smaken av kull og tennveske som ikke appelerer. Ja, grillen har vært varm nok. Nei, vi har ikke brukt for mye tennveske.... Jeg har grillet pølser, kjøtt, grønnsaker. Synes det er godt med sånne foliepakker på grillen....... men det blir ikke så ofte laget. Jeg har ikke grill selv. Da er gassgrill tingen for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. mai 2008 #4748 Del Skrevet 30. mai 2008 Gassgrill er genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4749 Del Skrevet 30. mai 2008 Gassgrill er genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. mai 2008 #4750 Del Skrevet 30. mai 2008 Føler meg rar.... synes ikke grillmat er så ekstremt godt jeg. Men jeg er heller ikke den som synes det er kult å spise på uterestaurant.... *er rar sammen med Skravla* Uterestaurant kan være ok, det kommer an på maten. Og på om man invaderes av veps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. mai 2008 #4751 Del Skrevet 30. mai 2008 *er rar sammen med Skravla* Uterestaurant kan være ok, det kommer an på maten. Og på om man invaderes av veps. Du og jag, Multi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4752 Del Skrevet 30. mai 2008 Uterestaurant er en historie for seg selv....her i Norge har jeg vel til gode å oppleve at jeg synes det er så varmt at jeg synes det er deilig å spise på utendørsrestaurant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4753 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg skriver altså SÅ mye feil i dag! Hva er i veien liksom? Har fingrene mine sluttet å virke som de skal :klø: Kan jeg skylde på graviditeten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. mai 2008 #4754 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg skriver altså SÅ mye feil i dag! Hva er i veien liksom? Har fingrene mine sluttet å virke som de skal :klø: Kan jeg skylde på graviditeten?? Enten graviditeten eller fredagsfylla. Eller begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4755 Del Skrevet 30. mai 2008 Fredagsfylla, ja....ja...jeg drakk jo tross alt flere smirnoff ice hos annie for bare...hm...7 uker siden, så at jeg ikke er helt edru ennå er jo ikke annet å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. mai 2008 #4756 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg skylder på for lite søvn og overdose koffein. Skrev nesten kokain. Bra jeg leser alt tre ganger i dag før jeg tør trykke på "Svar". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4757 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg skylder på for lite søvn og overdose koffein. Skrev nesten kokain. Bra jeg leser alt tre ganger i dag før jeg tør trykke på "Svar". overdose kokain, ja...mye jeg ikke vet om deg skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #4758 Del Skrevet 30. mai 2008 Fant nettopp en nøkkel i lommeboken min, jeg...som jeg ikke aaaner hva er til :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. mai 2008 #4759 Del Skrevet 30. mai 2008 *liker heller ikke å spise ute, men det gjør KI* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 30. mai 2008 #4760 Del Skrevet 30. mai 2008 Uterestaurant er en historie for seg selv....her i Norge har jeg vel til gode å oppleve at jeg synes det er så varmt at jeg synes det er deilig å spise på utendørsrestaurant Spiser stadig vekk på utendørsrestaurant på sommeren vi. Noen dager kan det være for varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå