Brukernavn Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4705 Skrevet 28. mai 2008 Tror ikke helt det har gått opp for meg ennå, jeg :klø: Men jeg merker det nok neste uke når jeg har bare en jobb å forholde meg til
Impala Skrevet 28. mai 2008 #4706 Skrevet 28. mai 2008 (endret) :juhu: Så bra at du ihvertfall fikk kake og blomst da Endret 28. mai 2008 av Impala
Brukernavn Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4709 Skrevet 28. mai 2008 Det ble sagt juli eller august. Jeg håper på august
Brukernavn Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4711 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer med jobbslutt Takker og :bukke:
Brukernavn Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4712 Skrevet 28. mai 2008 Første gangen jeg har blitt skikkelig provosert av en idiot her på KG Tråden
Annie Skrevet 28. mai 2008 #4714 Skrevet 28. mai 2008 Godt han tok til vett på det siste innlegget sitt...
Multi Skrevet 29. mai 2008 #4716 Skrevet 29. mai 2008 Godt han tok til vett på det siste innlegget sitt... Forøvrig virker det veldig utbredt å svare på innlegg uten å ha lest hovedinnlegget her på KG. Typisk eksempel: TS: Kan noen anbefale en enkel lunsjrett? Samme hva det er, så lenge det ikke inneholder egg. Jeg er allergisk. Svar 1: Omelett! Det er kjapt og godt! Hvordan går det med deg i dag?
loffen Skrevet 29. mai 2008 #4718 Skrevet 29. mai 2008 Forøvrig virker det veldig utbredt å svare på innlegg uten å ha lest hovedinnlegget her på KG. Typisk eksempel: TS: Kan noen anbefale en enkel lunsjrett? Samme hva det er, så lenge det ikke inneholder egg. Jeg er allergisk. Svar 1: Omelett! Det er kjapt og godt! Hvordan går det med deg i dag?
Brukernavn Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4719 Skrevet 29. mai 2008 Godt han tok til vett på det siste innlegget sitt... Ja, hvis det var det han gjorde...kjenner han ikke, så for alt jeg vet var han sarkastisk i det innlegget og har fortsatt ikke lest det jeg har skrevet But I couldn't care less egentlig....bare at jeg er så fryktelig enkel å trekke opp, og han der var ekstremt...ekstremt....ubrukelig! Forøvrig virker det veldig utbredt å svare på innlegg uten å ha lest hovedinnlegget her på KG. Typisk eksempel: TS: Kan noen anbefale en enkel lunsjrett? Samme hva det er, så lenge det ikke inneholder egg. Jeg er allergisk. Svar 1: Omelett! Det er kjapt og godt! Hvordan går det med deg i dag? Det er bra i dag. litt, men det går vel over. Regnet på vei til jobb i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå