Multi Skrevet 16. mai 2008 #4541 Del Skrevet 16. mai 2008 Like dårlige meldinger fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4542 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er vel der dotten eller dusken eller whatever kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4543 Del Skrevet 16. mai 2008 Trodde et øyeblikk at du kalte Skravla en sklie, og syntes det var i overkant ufint Ja, det ville det vært Aha.... det var en EKSTRA dag ja....... Dessuten mangler du en N i vansklia. Men jeg vil ikke anbefale vannsklie i helgen altså, så sant det ikke er innendørs. Og der bekreftet du bare det du er... :slåss: Let me refrase : Du da, vanskeliga..hm....ble liksom ikke så bra det heller....MEN DU SKJØNNER VEL FOR POKKER HVA JEG MENER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2008 #4544 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er vel der dotten eller dusken eller whatever kommer inn. Hvor er KI? Når Skravla slenger kofferter, så pleier han å dukke opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2008 #4545 Del Skrevet 16. mai 2008 Hadde tenkt å sitere, men trenger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4546 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, det ville det vært Og der bekreftet du bare det du er... :slåss: Let me refrase : Du da, vanskeliga..hm....ble liksom ikke så bra det heller....MEN DU SKJØNNER VEL FOR POKKER HVA JEG MENER!!!! Skjønner? :klø: Aha... det er her vannsklia kommer inn..... jaja greit nok å være vannsklie, bare jeg slipper å være annen type sklie...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. mai 2008 #4547 Del Skrevet 16. mai 2008 Men det får jo ikke du bestemme Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4548 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Men det får jo ikke du bestemme Skravla Fillern og... Det er Norge i rødt, hvitt og dott....... Endret 16. mai 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2008 #4549 Del Skrevet 16. mai 2008 Fillern og... Det er Norge i rødt, hvitt og dott....... Hørte akkurat på radioen at 17.mai i Trøndelag i år blir Norge i bløtt, hvitt og rått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4550 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4551 Del Skrevet 16. mai 2008 Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4552 Del Skrevet 16. mai 2008 Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den?? En trillion...... Tusler avgårde for å spise marsipankake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. mai 2008 #4553 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig* :juhu: Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den?? Frys dem ned til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4554 Del Skrevet 16. mai 2008 En trillion...... Tusler avgårde for å spise marsipankake. La inn kanelgrifler på vektklubbe, siden de ikke hadde kanelsnurrer (si meg er det ikke meningen man skal spise det når man slanker seg, eller ) og jeg kan tenke meg at snurren veide i hvertfall 150g (den er svæææær) og kanskje mer...vel på 150g ble det 660kcal..... :juhu: Frys dem ned til mandag. Og hvordan fryser jeg ned kaloriene til mandag om jeg tør spørre!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. mai 2008 #4555 Del Skrevet 16. mai 2008 vel, etter mandag trenger du vel ikke å bruke bunad på en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4556 Del Skrevet 16. mai 2008 Skjønner? :klø: Aha... det er her vannsklia kommer inn..... jaja greit nok å være vannsklie, bare jeg slipper å være annen type sklie...... Fillern og... Det er Norge i rødt, hvitt og dott....... Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig* Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den?? Kalorier? :klø: Tror ikke det står det i oppskriften jeg pleier å bruke... Mel, sukker, melk, gjør, kardemomme, smør, kanel -nope, ingen kalorier der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. mai 2008 #4557 Del Skrevet 16. mai 2008 Jubler forsiktig med BN! Også er jeg innom her også for å ønske en god 17.mai i morgen! Guri så jeg savner å skravle med dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. mai 2008 #4558 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig* :juhu: *jubler forsiktig sammen med BN* Kalorier? :klø: Tror ikke det står det i oppskriften jeg pleier å bruke... Mel, sukker, melk, gjør, kardemomme, smør, kanel -nope, ingen kalorier der Det har jeg aldri brukt i min bakst, er det noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4559 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det var bare for å forvirre BN Endret 16. mai 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4560 Del Skrevet 16. mai 2008 vel, etter mandag trenger du vel ikke å bruke bunad på en stund? Nei, og takk og pris for det *puster lettet ut* (ja det må jeg jo vente med til bunaden er av ) Kalorier? :klø: Tror ikke det står det i oppskriften jeg pleier å bruke... Mel, sukker, melk, gjør, kardemomme, smør, kanel -nope, ingen kalorier der Kjekt Det var bare for å forvirre BN sææærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå