Daria Skrevet 16. mai 2008 #4542 Skrevet 16. mai 2008 Det er vel der dotten eller dusken eller whatever kommer inn.
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4543 Skrevet 16. mai 2008 Trodde et øyeblikk at du kalte Skravla en sklie, og syntes det var i overkant ufint Ja, det ville det vært Aha.... det var en EKSTRA dag ja....... Dessuten mangler du en N i vansklia. Men jeg vil ikke anbefale vannsklie i helgen altså, så sant det ikke er innendørs. Og der bekreftet du bare det du er... :slåss: Let me refrase : Du da, vanskeliga..hm....ble liksom ikke så bra det heller....MEN DU SKJØNNER VEL FOR POKKER HVA JEG MENER!!!!
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2008 #4544 Skrevet 16. mai 2008 Det er vel der dotten eller dusken eller whatever kommer inn. Hvor er KI? Når Skravla slenger kofferter, så pleier han å dukke opp...
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4546 Skrevet 16. mai 2008 Ja, det ville det vært Og der bekreftet du bare det du er... :slåss: Let me refrase : Du da, vanskeliga..hm....ble liksom ikke så bra det heller....MEN DU SKJØNNER VEL FOR POKKER HVA JEG MENER!!!! Skjønner? :klø: Aha... det er her vannsklia kommer inn..... jaja greit nok å være vannsklie, bare jeg slipper å være annen type sklie......
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4548 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Men det får jo ikke du bestemme Skravla Fillern og... Det er Norge i rødt, hvitt og dott....... Endret 16. mai 2008 av Skravla
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2008 #4549 Skrevet 16. mai 2008 Fillern og... Det er Norge i rødt, hvitt og dott....... Hørte akkurat på radioen at 17.mai i Trøndelag i år blir Norge i bløtt, hvitt og rått...
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4550 Skrevet 16. mai 2008 Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig*
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4551 Skrevet 16. mai 2008 Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den??
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4552 Skrevet 16. mai 2008 Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den?? En trillion...... Tusler avgårde for å spise marsipankake.
Multi Skrevet 16. mai 2008 #4553 Skrevet 16. mai 2008 Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig* :juhu: Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den?? Frys dem ned til mandag.
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4554 Skrevet 16. mai 2008 En trillion...... Tusler avgårde for å spise marsipankake. La inn kanelgrifler på vektklubbe, siden de ikke hadde kanelsnurrer (si meg er det ikke meningen man skal spise det når man slanker seg, eller ) og jeg kan tenke meg at snurren veide i hvertfall 150g (den er svæææær) og kanskje mer...vel på 150g ble det 660kcal..... :juhu: Frys dem ned til mandag. Og hvordan fryser jeg ned kaloriene til mandag om jeg tør spørre!?
Multi Skrevet 16. mai 2008 #4555 Skrevet 16. mai 2008 vel, etter mandag trenger du vel ikke å bruke bunad på en stund?
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4556 Skrevet 16. mai 2008 Skjønner? :klø: Aha... det er her vannsklia kommer inn..... jaja greit nok å være vannsklie, bare jeg slipper å være annen type sklie...... Fillern og... Det er Norge i rødt, hvitt og dott....... Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig* Sjefen kjøpte kanelsnurrer uten min viten og vilje i dag Skal lure på hvor mange kalorier det er i den?? Kalorier? :klø: Tror ikke det står det i oppskriften jeg pleier å bruke... Mel, sukker, melk, gjør, kardemomme, smør, kanel -nope, ingen kalorier der
Gjest Tigerjente Skrevet 16. mai 2008 #4557 Skrevet 16. mai 2008 Jubler forsiktig med BN! Også er jeg innom her også for å ønske en god 17.mai i morgen! Guri så jeg savner å skravle med dere!!
Loevinna Skrevet 16. mai 2008 #4558 Skrevet 16. mai 2008 Jeg får kanskje full jobb i løpet av sommeren....*jubler forsiktig* :juhu: *jubler forsiktig sammen med BN* Kalorier? :klø: Tror ikke det står det i oppskriften jeg pleier å bruke... Mel, sukker, melk, gjør, kardemomme, smør, kanel -nope, ingen kalorier der Det har jeg aldri brukt i min bakst, er det noe nytt?
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4559 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Det var bare for å forvirre BN Endret 16. mai 2008 av Daria
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4560 Skrevet 16. mai 2008 vel, etter mandag trenger du vel ikke å bruke bunad på en stund? Nei, og takk og pris for det *puster lettet ut* (ja det må jeg jo vente med til bunaden er av ) Kalorier? :klø: Tror ikke det står det i oppskriften jeg pleier å bruke... Mel, sukker, melk, gjør, kardemomme, smør, kanel -nope, ingen kalorier der Kjekt Det var bare for å forvirre BN sææærlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå