Skravla Skrevet 15. mai 2008 #4521 Del Skrevet 15. mai 2008 JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!!!! jeg kan ikke puste med den på, men JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!! :juhu: :juhu: Så bra. :juhu: Pusting er så oppskrytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4522 Del Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer! Takker og neier Så bra. :juhu: Pusting er så oppskrytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2008 #4523 Del Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer!!!! :juhu: Er vel ikke så nøye om du må holde pusten en hel dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 15. mai 2008 #4524 Del Skrevet 15. mai 2008 JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!!!! jeg kan ikke puste med den på, men JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!! :juhu: :juhu: Gratulerer!! Så bra. :juhu: Pusting er så oppskrytt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 15. mai 2008 #4525 Del Skrevet 15. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. mai 2008 #4526 Del Skrevet 15. mai 2008 JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!!!! jeg kan ikke puste med den på, men JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!! :juhu: :juhu: :juhu: Er litt glad jeg går med krykker og slipper å ha på meg min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. mai 2008 #4527 Del Skrevet 15. mai 2008 JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!!!! jeg kan ikke puste med den på, men JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!! :juhu: :juhu: :juhu: (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mai 2008 #4528 Del Skrevet 15. mai 2008 Så bra! Puste kan du gjøre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4529 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, det har jeg hørt også. Jammen glad jeg er så ung jeg. Klassisk eksempel på aldersforvirring JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!!!! jeg kan ikke puste med den på, men JEG FIKK PÅ MEG BUNADEN!!! :juhu: :juhu: Hvem trenger vel å puste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 16. mai 2008 #4530 Del Skrevet 16. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4531 Del Skrevet 16. mai 2008 Gratulerer!!!! :juhu: Er vel ikke så nøye om du må holde pusten en hel dag? Neeiida :juhu: Er litt glad jeg går med krykker og slipper å ha på meg min.... Problemet mitt ville vært at jeg ikke har noe annet å ha på meg. har aldri hatt noe annet enn bunad eller uniform på 17. mai, så jeg ville seriøst hatt et problem! Jeg brukte LANG tid før jeg fikk den igjen, men "I'm getting by with a little help from my friends" tenker jeg. Mamma får dra, og mannen får dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4532 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg brukte LANG tid før jeg fikk den igjen, men "I'm getting by with a little help from my friends" tenker jeg. Mamma får dra, og mannen får dytte Jeg har hjulpet en venninne inn i bunaden et par ganger, og det har foregått omtrent sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4533 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå har de gått fra "kraftig nedbør" til "regnbyger" til bare "skyer" på yr.no på 17. mai. Synd 17. mai ikke er en dag eller to unna, så hadde det kanskje rukket å bli sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 16. mai 2008 #4534 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå har de gått fra "kraftig nedbør" til "regnbyger" til bare "skyer" på yr.no på 17. mai. Synd 17. mai ikke er en dag eller to unna, så hadde det kanskje rukket å bli sol Veldig godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4535 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå har de gått fra "kraftig nedbør" til "regnbyger" til bare "skyer" på yr.no på 17. mai. Synd 17. mai ikke er en dag eller to unna, så hadde det kanskje rukket å bli sol Ehhhh.... 17. mai er EN dag unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. mai 2008 #4536 Del Skrevet 16. mai 2008 *stikker for å sjekke værmeldinga. Igjen.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4537 Del Skrevet 16. mai 2008 Ehhhh.... 17. mai er EN dag unna. Men en EKSTRA dag eller to unna da skjønner du vel vansklia!! (Det ble nesten en helt annen betydning enn det det var inne i hodet mitt i hvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. mai 2008 #4538 Del Skrevet 16. mai 2008 Men en EKSTRA dag eller to unna da skjønner du vel vansklia!! (Det ble nesten en helt annen betydning enn det det var inne i hodet mitt i hvertfall ) Trodde et øyeblikk at du kalte Skravla en sklie, og syntes det var i overkant ufint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4539 Del Skrevet 16. mai 2008 Men en EKSTRA dag eller to unna da skjønner du vel vansklia!! (Det ble nesten en helt annen betydning enn det det var inne i hodet mitt i hvertfall ) Aha.... det var en EKSTRA dag ja....... Dessuten mangler du en N i vansklia. Men jeg vil ikke anbefale vannsklie i helgen altså, så sant det ikke er innendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mai 2008 #4540 Del Skrevet 16. mai 2008 Trodde et øyeblikk at du kalte Skravla en sklie, og syntes det var i overkant ufint Det er vel der dotten eller dusken eller whatever kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå