Skravla Skrevet 2. mai 2008 #4381 Del Skrevet 2. mai 2008 etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2008 #4382 Del Skrevet 3. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mai 2008 #4383 Del Skrevet 5. mai 2008 Ha en fin dag Bn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4384 Del Skrevet 5. mai 2008 Den annonsen oppe til høyre ble dyr for meg.... Men for et genialt konsept! Jeg kommer meg jo aldri på noen brukthandel...Så nå har jeg bestilt bøker for over 600 derfra :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4385 Del Skrevet 5. mai 2008 Fortsatt NI dager igjen. Herrlighet, det går jo ikke nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mai 2008 #4386 Del Skrevet 5. mai 2008 Joda, nå som det er nesten sommer, så går det så fort så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 #4387 Del Skrevet 5. mai 2008 Den annonsen oppe til høyre ble dyr for meg.... Men for et genialt konsept! Jeg kommer meg jo aldri på noen brukthandel...Så nå har jeg bestilt bøker for over 600 derfra :dåne: Hvilken annonse? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2008 #4388 Del Skrevet 5. mai 2008 Den annonsen oppe til høyre ble dyr for meg.... Men for et genialt konsept! Jeg kommer meg jo aldri på noen brukthandel...Så nå har jeg bestilt bøker for over 600 derfra :dåne: Tror du har andre annonser enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4389 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvilken annonse? :klø: Tror du har andre annonser enn meg. De har skiftet i hele dag har jeg lagt merke til.. Når jeg kikket dit i dag morges var det reklame for denne siden.... og det ble altså dyrt...de tjente vel inn igjen annonsen bare på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mai 2008 #4390 Del Skrevet 5. mai 2008 De har skiftet i hele dag har jeg lagt merke til.. Når jeg kikket dit i dag morges var det reklame for denne siden.... og det ble altså dyrt...de tjente vel inn igjen annonsen bare på meg Skal ikke trykke på linken....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4391 Del Skrevet 5. mai 2008 Skal ikke trykke på linken....... Nei, du burde ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mai 2008 #4392 Del Skrevet 5. mai 2008 Trykte på linken, men var flink og gikk fort ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mai 2008 #4393 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, du burde ikke Men jeg gjør det sikkert i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4394 Del Skrevet 5. mai 2008 Men jeg gjør det sikkert i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2008 #4395 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk heldigvis noe annet jeg måtte gjøre, så jeg fikk ikke kikka skikkelig på linken. Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å se på den ved en senere anledning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4396 Del Skrevet 5. mai 2008 Fikk heldigvis noe annet jeg måtte gjøre, så jeg fikk ikke kikka skikkelig på linken. Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å se på den ved en senere anledning... Men jeg bestilte halve butikken, så det er ingen vits i å bestille noe...bedre å låne av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2008 #4397 Del Skrevet 5. mai 2008 De har skiftet i hele dag har jeg lagt merke til.. Når jeg kikket dit i dag morges var det reklame for denne siden.... og det ble altså dyrt...de tjente vel inn igjen annonsen bare på meg Jeg åpnet linken, og det var mye fint til Snuppa der!! Hun leser jo masse, og frk. detektiv til 39 kr er litt mindre enn i bokhandel Skal titte litt mer etterpå. De har helt sikkert noe til meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4398 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg åpnet linken, og det var mye fint til Snuppa der!! Hun leser jo masse, og frk. detektiv til 39 kr er litt mindre enn i bokhandel Skal titte litt mer etterpå. De har helt sikkert noe til meg også. Og det jeg fant ut da, var at det koster aldri mer enn 110kr å få tilsendt...så det øyeblikket en bikker over på den summen er det jo bare å handle på til en stuper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2008 #4399 Del Skrevet 5. mai 2008 Så kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. mai 2008 #4400 Del Skrevet 5. mai 2008 Men jeg bestilte halve butikken, så det er ingen vits i å bestille noe...bedre å låne av meg Hvis du kjøpte halve butikken, så kan vi kjøpe andre halve. Så kan vi jo byttelåne. Lager du låneliste eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå