Brukernavn Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4321 Del Skrevet 25. april 2008 Veska mi kom forresten på onsdag :rødme: Så nå har jeg flyttet inn i den, og har med meg veske samme hvor jeg skal (ser sikkert litt rart ut når jeg skal på sykkeltur i morgen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4322 Del Skrevet 25. april 2008 Dette tror jeg har vært den kjedeligste dagen jeg noen gang har hatt på noen jobb....vil ha tilbake jobbpc'n min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. april 2008 Forfatter #4323 Del Skrevet 25. april 2008 Menneh....god helg da folkens....jeg stikker sikkert en tur innom på søndag, tenker jeg -- so long Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. april 2008 #4324 Del Skrevet 26. april 2008 Kos deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. april 2008 #4325 Del Skrevet 26. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. april 2008 #4326 Del Skrevet 28. april 2008 Var ganske enkelt å oppdatere seg hos deg også! Godt at du er fornøyd med veska di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. april 2008 #4327 Del Skrevet 28. april 2008 Kan da ikke huske å ha sett noe varsel om fravær her... *tror alle er et sted og har det gøy uten meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. april 2008 #4328 Del Skrevet 28. april 2008 Kan da ikke huske å ha sett noe varsel om fravær her... *tror alle er et sted og har det gøy uten meg* Sannsynligvis jobber de bare med kjedelige ting slik som jeg. Det er du som var på champagne-seminar, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. april 2008 #4329 Del Skrevet 28. april 2008 Jammen, det er jo ikke i dag. I dag har det bare vært stille og kjedelig her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. april 2008 #4330 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan var seminaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. april 2008 #4331 Del Skrevet 28. april 2008 Hadde du veske med på sykkeltur BN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. april 2008 #4332 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan var seminaret? Noen gang vært på IT-seminar med litt eldre damer uten den store teknologiske innsikten...? Det skumle er jo at disse damene faktisk har større innsikt enn gjennomsnittet av deres jevnaldrende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4333 Del Skrevet 28. april 2008 Kan da ikke huske å ha sett noe varsel om fravær her... *tror alle er et sted og har det gøy uten meg* Nei altså....det har vært ut av en annen verden hektisk på jobb i dag....har skrevet folk opp på liste etterhvert som de har kommet med arbeidsoppgaver til meg. Både for at jeg ikke skal glemme noen, og for at det skal bli i "rettferdig" rekkefølge. Nå er det bare to ting igjen på listen (pluss en ting som alltid stårpå listen, men som alltid står nederst så jeg kommer aldri dit) og de to tingene har jeg tenkt å vente med til i morgen, faktisk. Nå er det bare en halvtime til jeg blir hentet for å dra på konferansetime. Hadde du veske med på sykkeltur BN? Nei, men jeg hadde lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. april 2008 #4334 Del Skrevet 28. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. april 2008 #4335 Del Skrevet 28. april 2008 Noen gang vært på IT-seminar med litt eldre damer uten den store teknologiske innsikten...? Det skumle er jo at disse damene faktisk har større innsikt enn gjennomsnittet av deres jevnaldrende... Nei, men jeg har hatt mine runder med eldre og data likevel, så jeg kan vel forestille meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. april 2008 #4336 Del Skrevet 29. april 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. april 2008 #4337 Del Skrevet 29. april 2008 Noen gang vært på IT-seminar med litt eldre damer uten den store teknologiske innsikten...? Det skumle er jo at disse damene faktisk har større innsikt enn gjennomsnittet av deres jevnaldrende... Aner meg at jeg hadde passet perfekt inn i den gjengen der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4338 Del Skrevet 29. april 2008 Hællæ alle sammen Da var bloggene unnagjort, så da var det på tide å fordype seg i alt det interessante, dype og meningsfylte her ute i dagbøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. april 2008 #4339 Del Skrevet 29. april 2008 Aner meg at jeg hadde passet perfekt inn i den gjengen der... Flesteparten av dem bruker data og nett i varierende grad i jobbsammenheng, og har nettopp gått gjennom et IT-kurs, så da synes jeg at man kan forvente litt mer av dem... Dessuten -du er jo her uten problemer, det er det nok ikke alle der som hadde skjønt så mye av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. april 2008 #4340 Del Skrevet 29. april 2008 Flesteparten av dem bruker data og nett i varierende grad i jobbsammenheng, og har nettopp gått gjennom et IT-kurs, så da synes jeg at man kan forvente litt mer av dem... Dessuten -du er jo her uten problemer, det er det nok ikke alle der som hadde skjønt så mye av Uten problemer sier du... Skulle bare visst hvor mange ganger jeg har sendt pm til Skravla for å få hjelp du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå