Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Våknet 0450 i dag jeg :sjokk: (Kanskje i sympati med iss og KI :vetikke: ) Jeg fikk ikke sove igjen heller :sur:

Tipper jeg kommer til å være liiiitt trøtt i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert du merker noe før i morgen faktisk. Sånn pleier iallefall jeg å være.

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert du merker noe før i morgen faktisk. Sånn pleier iallefall jeg å være.

Ja, og da er jeg i tillegg på fjellet, og jeg pleier å sovne på sofaen der oppe, så da sovner jeg vel ved middagsbordet i morgen der oppe, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet 0450 i dag jeg :sjokk: (Kanskje i sympati med iss og KI :vetikke: ) Jeg fikk ikke sove igjen heller :sur:

Tipper jeg kommer til å være liiiitt trøtt i kveld....

Så tidlig våkner jeg aldri, og da er det i tilfelle bare å snu seg og sove videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig våkner jeg aldri, og da er det i tilfelle bare å snu seg og sove videre..

Prøvde det jeg også, men... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spist godis igjen nå da? ;)

Nei :tunge1:

Aner ikke hva dette er for noe, jeg. Kom plutselig, og det kjennes som om det er noen som står og stikker kniver inn i magen på meg...i min desperasjon gikk jeg igjennom vesken på leting etter smertestillende. Det eneste jeg fant var voltaren, så da tok jeg det, men i det jeg svelget den kom jeg på det som ble nevnt her om dagen at det er jo hardt for magen :klaske: Blir jeg enda verre jeg, da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltaren har jeg aldri tatt, så jeg aner ikke hvordan den virker på magen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke:

Det blir lite oppdateringer på meg her inne for tiden, men er nå på en liten runde og deler ut litt for tidlig påske- :klemmer:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4,5 timer igjen så er det påskeferie :juhu: :juhu: Gleder meg som en unge!!!

(Magen bråker forresten fortsatt, men det er overlevbart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...