Gjest Tigerjente Skrevet 4. mars 2008 #3861 Del Skrevet 4. mars 2008 Kanskje jeg også bør spise litt frukt da! Har appelsin på kjøkkenet, tusler for å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3862 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg spiste ikke sjokolade, jeg ga den til deg! Da var det jo meg som ble den usunne igjen da, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2008 #3863 Del Skrevet 4. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2008 #3864 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Har kun spist knekkebrød og Activia-youghurt i dag. Endret 4. mars 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3865 Del Skrevet 4. mars 2008 Har kun spist knekkebrød og Activia-youghurt i dag. Det hørtes veldig lite ut Med mindre du har spist det i store mengder selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 4. mars 2008 #3866 Del Skrevet 4. mars 2008 Ha en god kveld Bn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3867 Del Skrevet 4. mars 2008 Ha en god kveld Bn Ja, nå skal jeg legge meg og se Frustrerte fruer, så det skal nok gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 #3868 Del Skrevet 4. mars 2008 Klarer ikke helt å like FF... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 4. mars 2008 #3869 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig med deg der Annie. Likte myyye bedre Greys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 #3870 Del Skrevet 4. mars 2008 JAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. mars 2008 #3871 Del Skrevet 4. mars 2008 Da var det jo meg som ble den usunne igjen da, jo Har kun spist knekkebrød og Activia-youghurt i dag. Stakkars deg, er du syk? Det hørtes veldig lite ut Med mindre du har spist det i store mengder selvfølgelig Store mengder høres ut... Ja, nå skal jeg legge meg og se Frustrerte fruer, så det skal nok gå bra Håper du får sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2008 #3872 Del Skrevet 4. mars 2008 Det hørtes veldig lite ut Med mindre du har spist det i store mengder selvfølgelig 4 knekkebrød og en youghurt var det da. Stakkars deg, er du syk? Store mengder høres ut... Håper du får sove godt! Nei nei, ikke syk, hadde en snekker på kjøkkenet. Men jeg tok igjen med pizza og karamellpudding senere. Ha en god natt BN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2008 #3873 Del Skrevet 4. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mars 2008 #3874 Del Skrevet 5. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 5. mars 2008 #3875 Del Skrevet 5. mars 2008 Ha en fin dag Bn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3876 Del Skrevet 5. mars 2008 Da er jeg opp og ikke gråter.. I dag har jeg tenkt å fordype meg helt i kurset mitt, og forhåpentligvis får jeg noen aha opplevelser utover dagen, for nå holder jeg på med noe vanskelig Takker så mye for sjokoladen Multi, men jeg spiser ikke sånt, for jeg er så sunn.......... ja, særlig!! Gafler den i meg, før noen andre rekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 5. mars 2008 #3877 Del Skrevet 5. mars 2008 Lykke til, skal straks være flittig selv, må bare drikke opp først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3878 Del Skrevet 5. mars 2008 Lykke til, skal straks være flittig selv, må bare drikke opp først. Ja....skal bare først jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. mars 2008 #3879 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, nå skal jeg legge meg og se Frustrerte fruer, så det skal nok gå bra Flere med tv på soverommet, skjønner jeg Da er jeg opp og ikke gråter.. I dag har jeg tenkt å fordype meg helt i kurset mitt, og forhåpentligvis får jeg noen aha opplevelser utover dagen, for nå holder jeg på med noe vanskelig Takker så mye for sjokoladen Multi, men jeg spiser ikke sånt, for jeg er så sunn.......... ja, særlig!! Gafler den i meg, før noen andre rekker Har bare spist sjokoladen jeg har fått av Multi i dag, den er sunn og god! Ja....skal bare først jeg også Albert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3880 Del Skrevet 5. mars 2008 Flere med tv på soverommet, skjønner jeg Kunne ikke overlevd uten Har bare spist sjokoladen jeg har fått av Multi i dag, den er sunn og god! En sunn sjokolade - så bra!! (Reklamen for Yade sier forresten at det som gjør deg glad kan ikke skade, så da har jeg trukket den konklusjonen at all sjokolade er bra for meg ) Albert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå