Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herlig :juhu:

Det blir en bra helg med andre ord :-D

Alt ligger til rette for en strålende helg!!

Skrevet

Da tar jeg helg...kanskje jeg kommer innom i løpet av helgen...jeg har jo barne- og mannefri :fnise:

GOD HELG ALLE SAMMEN!!

Skrevet

:juhu: for en fantastisk helg og en lysende fremtid. :juhu:

Skrevet
Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går.

Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa:

Han: "Hei!"

Jeg: "Hei"

Han: "Så pen du er!"

:hakeslepp:

Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende :ler:

Så herlig!! :rødme:

Da tar jeg helg...kanskje jeg kommer innom i løpet av helgen...jeg har jo barne- og mannefri :fnise:

GOD HELG ALLE SAMMEN!!

GOD HELG!! :klem:

Skrevet

Håper du nyter gårdagens nyheter fremdeles. :klemmer:

Skrevet

Har vært på :shoppe: i dag..... :sjenert: ...ble en ny bukse.....som kostet 1000,- :sjokk: Jeg pleier virkelig ikke å bruke så masse penger på ett plagg, men jeg har ønsket meg nye jeans i evigheter nå, og det er umulig (!) å finne bukser som passer, som jeg synes er fine OG er lange nok i bena. Så når jeg falt pladask for denne i det jeg hadde den på valgte jeg å slå til. Jeg hadde jo gavekort på 1000 som jeg fikk fra sjefen til jul, så sånn sett er det jo han som har kjøpt den, da. :fnise:

Skrevet

Det var jo en julegave fra sjefen. :Nikke:

Jeans som passer, er sjelnde saker, da må man benytte muligheten. :)

Skrevet
Har vært på :shoppe: i dag..... :sjenert: ...ble en ny bukse.....som kostet 1000,- :sjokk: Jeg pleier virkelig ikke å bruke så masse penger på ett plagg, men jeg har ønsket meg nye jeans i evigheter nå, og det er umulig (!) å finne bukser som passer, som jeg synes er fine OG er lange nok i bena. Så når jeg falt pladask for denne i det jeg hadde den på valgte jeg å slå til. Jeg hadde jo gavekort på 1000 som jeg fikk fra sjefen til jul, så sånn sett er det jo han som har kjøpt den, da. :fnise:

Jeans som passer og ikke minst er lange nok er verdt pengene!! :Nikke:

Skrevet

Når jeg kjøper jeans får jeg som regel med en meter mer stoff enn jeg trenger jeg...Har aldri funnet en bukse som er for kort gitt... :sjenert:

Skrevet
Når jeg kjøper jeans får jeg som regel med en meter mer stoff enn jeg trenger jeg...Har aldri funnet en bukse som er for kort gitt... :sjenert:

Jeg fant en capribukse med 10 cm oppbrett. Når jeg brettet ned, så fikk jeg en passe lang bukse. :ler:

Skrevet

Syns det var et fornuftig kjøp!!! :)

Skrevet

Håper du har hatt en deilig helg! :)

Skrevet
Håper du har hatt en deilig helg! :)

Har hatt en deilig helg, og den ble avsluttet med overskudd, og det var deilig for en gangs skyld.

Nå er det ny uke med nye muligheter, eller umuligheter :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...