Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdatert her i hvertfall... lista er fortsatt lang :sukk:

:klem:

:klemmer::kyss:

:vinke:

MALLE!! :klem:

God morgen! :sjokolade: Hva er dagens planer?

:sikle::klemmer:

Dagens plan er stort sett den samme som i går, med det jeg har valgt å kalle medarbeider samtale i tillegg.. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med kanon hodepine i dag, og måtte ligge en stund før jeg orket å åpne øynene... :Gjesp: var jeg også....

MEN, det er fredag i dag, mannen skal jobbe hele helgen, og snuppa skal være hos svigermor fra lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag, så jeg får masse tid for meg selv, og til å slappe av :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokker, kirurger, fotpleiere... bare de har skarpe kniver. :hoho:

Menn som liker føtter med liktorner og hard hud . . . . . . .

:klemmer::kyss:

MALLE!! :klem:

:sikle::klemmer:

Dagens plan er stort sett den samme som i går, med det jeg har valgt å kalle medarbeider samtale i tillegg.. :redd:

Jøss, har dere sånt noe hos deg :fnise:

Det går sikkert bra :klemmer:

Våknet med kanon hodepine i dag, og måtte ligge en stund før jeg orket å åpne øynene... :Gjesp: var jeg også....

MEN, det er fredag i dag, mannen skal jobbe hele helgen, og snuppa skal være hos svigermor fra lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag, så jeg får masse tid for meg selv, og til å slappe av :juhu:

God morgen - så deilig med litt alenetid for deg.

Det er fredag :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, har dere sånt noe hos deg :fnise:

Det går sikkert bra :klemmer:

Ja, på den jobben jeg er nå er det veldig ordnede forhold, men akkurat denne samtalen er det jeg som har spurt om, da, ref blogg.

Det blir sikkert ikke skummelt, men jeg er ikke sikker på om utfallet blir det jeg ønsker...vi får se..

God morgen - så deilig med litt alenetid for deg.

Det er fredag :juhu:

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går.

Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa:

Han: "Hei!"

Jeg: "Hei"

Han: "Så pen du er!"

:hakeslepp:

Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa:

Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende :ler:

Så herlig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!

Jo, det har jeg veldig lyst til!!

Det er bra, og du kan gjerne komme hit, men egentlig forsøkte jeg å hinte om den ikke lenger så nye dagboka mi.

:rødme: Så koselig start på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godtt med litt tid til seg selv. :Nikke:

Ja, på den jobben jeg er nå er det veldig ordnede forhold, men akkurat denne samtalen er det jeg som har spurt om, da, ref blogg.

Det blir sikkert ikke skummelt, men jeg er ikke sikker på om utfallet blir det jeg ønsker...vi får se..

:juhu:

Lyke til!

Han har jo helt rett også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, og du kan gjerne komme hit, men egentlig forsøkte jeg å hinte om den ikke lenger så nye dagboka mi.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig sagt :) Ta det til deg, de sier jo at det er av barn (og fulle folk) man får høre sannheten... ;)

Ja, det løftet humøret mitt et par hakk i hvertfall :fnise:

:rødme: Så koselig start på dagen!

:sjenert: tette meg da, som trodde du inviterte meg til fjerne himmelstrøk :sjenert:

Det er godtt med litt tid til seg selv. :Nikke:

Ja...jeg har aldri det, jeg....sånn er det å være fulltids mamma..

Han har jo helt rett også. :)

:rodme::sjenert: Det var pent sagt av deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...