Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Skrevet
NEEEEIIIII!!!! Jeg glemte boken min i dag morges! Og jeg som skal rett på ballett med snuppa...må jo ha noe å lese på....tror jeg må skynde meg hjemmom...jammen flaks jeg var tidlig på jobb i dag. (Var stilig, forresten....de siste dagene har jeg slitt skikkelig med å komme meg opp på morgenen, og derfor ikke vært på jobb før sånn ti-femten minutter over 8...vel...akkurat disse dagene har ikke sjefen kommet før noen minutter etter meg, og derfor helt sikkert trodd at jeg var her til 8, og i dag var jeg her kvart på eller no, og da var sjefen også tidlig ute (men dog etter meg), så nå tror hun sikkert at jeg har vært her kvart på åtte alle de siste dagene :ler: jaja...litt good will fra den kanten skader ikke..)

Så greit da - bare å dette ned på stolen og late som du har vært effektiv leeeenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så greit da - bare å dette ned på stolen og late som du har vært effektiv leeeenge!

:jepp:

Skrevet

God og varm nå, ja. :Nikke: (Hjemme igjen nå, vettu...har tepper og tøfler og alt her :fnise: )

Nå skal snuppa bare se ferdig barnetv, så skal jeg hive meg over tv'n for å se ungkarsfinalen i opptak fra i går. Tør ikke vente lenger - er redd for at det skal bli avslørt for meg før jeg rekker å se.. :sjokk:

Skrevet
Høres dritspennende ut.. :fnise:

:tunge1: ja, tenk!!

Skrevet
God og varm nå, ja. :Nikke: (Hjemme igjen nå, vettu...har tepper og tøfler og alt her :fnise: )

Nå skal snuppa bare se ferdig barnetv, så skal jeg hive meg over tv'n for å se ungkarsfinalen i opptak fra i går. Tør ikke vente lenger - er redd for at det skal bli avslørt for meg før jeg rekker å se.. :sjokk:

Han valgte.......

Lurte deg.....

Som om jeg skulle vite det. :hoho:

Skrevet

Først stoppet hjertet - så tenkte jeg :hakeslepp: så tenkte jeg :sur: og så ble det :kjefte: og så følte jeg meg nesten tvunget til å lekse opp for deg :regler:

Men bare så det er sagt...jeg tør IKKE å sitere deg, for jeg stoler ikke helt på at svaret ikke står under den sorte streken der.... *cautious*

Skrevet
Først stoppet hjertet - så tenkte jeg :hakeslepp: så tenkte jeg :sur: og så ble det :kjefte: og så følte jeg meg nesten tvunget til å lekse opp for deg :regler:

Men bare så det er sagt...jeg tør IKKE å sitere deg, for jeg stoler ikke helt på at svaret ikke står under den sorte streken der.... *cautious*

Jeg garanterer at det er trygt å sitere. Jeg har ikke sett en eneste episode.

Skrevet
Jeg garanterer at det er trygt å sitere. Jeg har ikke sett en eneste episode.

Men tenk om du bare har slengt ut et navn og så er det det rette :sjokk:

Skrevet
Men tenk om du bare har slengt ut et navn og så er det det rette :sjokk:

Da må jeg først få vite hvem som er igjen til finalen da......

Men han valgte ikke meg. Det er jeg 100 % sikker på. :ler:

Skrevet
Da må jeg først få vite hvem som er igjen til finalen da......

Men han valgte ikke meg. Det er jeg 100 % sikker på. :ler:

:ler: nei, det ble ikke deg denne gangen

Skrevet
Han valgte.......

Lurte deg.....

Som om jeg skulle vite det. :hoho:

Først nå turte jeg å sjekke :fnise: Jeg er ikke bare paranoid, jeg er hysterisk også :ler:

Skrevet
Først nå turte jeg å sjekke :fnise: Jeg er ikke bare paranoid, jeg er hysterisk også :ler:

:hoho:

Stemte spoilern min :sjarmor:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Og siden jeg ikke aner hvilket program dette er en gang, kan jeg bare tie stille og håper at han valgte som forventet.

Er glad for at han ikke tok fra oss Skravla da, henne vil vi ha for oss selv :klemmer:

Skrevet
Og siden jeg ikke aner hvilket program dette er en gang, kan jeg bare tie stille og håper at han valgte som forventet.

Er glad for at han ikke tok fra oss Skravla da, henne vil vi ha for oss selv :klemmer:

Dessuten er Skravla for god for ham :Nikke:

Skrevet

NEI, nå må jeg skru av pc'n hvis jeg skal få sove til kvelden. (Det her er hvorfor jeg IKKE pleier å være her om kvelden!! Det er bare SÅ vanskelig å rive seg løs :sur: )

NATTA (Nå ler dere vel av meg, men for MEG er det snart natta, ok??)

Skrevet
Dessuten er Skravla for god for ham :Nikke:

Ja det regner jeg da med, han er sikkert bare en åleglatt fyr og vi unner Skravla noe bedre enn det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...