Annie Skrevet 25. februar 2008 #3661 Skrevet 25. februar 2008 Ny uke og barnefri frem til torsdag! :juhu:
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2008 #3662 Skrevet 25. februar 2008 God morgen Så fint vær det var her da Tror det er det utenfor hos meg også, men jeg liker ikke tanken på at noen titter inn på meg (sitter i første etg) så jeg har persiennene lukket.. Ny uke, mange nye muligheter :-D Så det er dere som har stukket av med finværet i dag... Her er det snøstorm igjen i dag...
Multi Skrevet 25. februar 2008 #3663 Skrevet 25. februar 2008 Håper du rekker å være ute litt etter jobb!
nasse-nøff Skrevet 25. februar 2008 #3666 Skrevet 25. februar 2008 Javel....da får jeg vel bare henge her og vente på dere da...istedenfor å springe rundt å lete....for i dag er dere skremmende stille, altså...blir nesten redd, jeg... men den som venter, venter aldri forgjeves :love:
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3671 Skrevet 26. februar 2008 men den som venter, venter aldri forgjeves :love: I hvertfall ikke den som venter på noe godt Nasse
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3672 Skrevet 26. februar 2008 Da er jeg endelig oppdatert i alle dagbøker....men jeg har jo ikke en gang begynt på bloggene Jaja...det er jo bare å sette igang...
kamela Skrevet 26. februar 2008 #3673 Skrevet 26. februar 2008 Ny uke og barnefri frem til torsdag! :juhu: Nyt det! God morgen, BN
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3675 Skrevet 26. februar 2008 TADA! Da var jeg ferdig med bloggene også. Jeg forresten....fyre litt, kanskje (Hender de jeg jobber sammen med får litt bakoversveis av fyringen min innimellom )
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2008 #3676 Skrevet 26. februar 2008 Ser at Malle ikke har vært her enda. Så jeg får litt for henne jeg da...
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3677 Skrevet 26. februar 2008 Kanskje det er det jeg må sette i gang med jeg også...sånn for å få opp varmen mener jeg...ja....på ordentlig altså!! (tror dere ikke diverse arbeidsgivere, medarbeidere og besøkende ville stusset litt, da )
malle Skrevet 26. februar 2008 #3678 Skrevet 26. februar 2008 Ser at Malle ikke har vært her enda. Så jeg får litt for henne jeg da... Takk skal du ha InLove. Greit med vikarer Kanskje det er det jeg må sette i gang med jeg også...sånn for å få opp varmen mener jeg...ja....på ordentlig altså!! (tror dere ikke diverse arbeidsgivere, medarbeidere og besøkende ville stusset litt, da ) Håper at du får en fin dag, og ikke fryser så veldig.
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3679 Skrevet 26. februar 2008 NEEEEIIIII!!!! Jeg glemte boken min i dag morges! Og jeg som skal rett på ballett med snuppa...må jo ha noe å lese på....tror jeg må skynde meg hjemmom...jammen flaks jeg var tidlig på jobb i dag. (Var stilig, forresten....de siste dagene har jeg slitt skikkelig med å komme meg opp på morgenen, og derfor ikke vært på jobb før sånn ti-femten minutter over 8...vel...akkurat disse dagene har ikke sjefen kommet før noen minutter etter meg, og derfor helt sikkert trodd at jeg var her til 8, og i dag var jeg her kvart på eller no, og da var sjefen også tidlig ute (men dog etter meg), så nå tror hun sikkert at jeg har vært her kvart på åtte alle de siste dagene jaja...litt good will fra den kanten skader ikke..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå