Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hadde nok hjulpet, men jeg sitter på jobb uten kaffetrakter, så det får bli med tanken.

MEN, nå skal jeg studere litt :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få i deg en bøtte med kaffe og vips du ser sånn :overrasket: ut :ler:

:hoho:

Ja, hadde nok hjulpet, men jeg sitter på jobb uten kaffetrakter, så det får bli med tanken.

MEN, nå skal jeg studere litt :opplyser:

Jøss, finnes det sånne arbeidsplasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ingen av oss som er her som er noe på kaffe, så da er det ingen vits. Men jeg drikker vann, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få i deg en bøtte med kaffe og vips du ser sånn :overrasket: ut :ler:

:hoho:

Ja, det er ingen av oss som er her som er noe på kaffe, så da er det ingen vits. Men jeg drikker vann, da :)

Det er bra å drikke masse vann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I etterpåklokskapens lys fra i går har jeg i dag fulgt med på klokken og notert meg når jeg tar pauser slik at jeg skulle vite for meg selv hvor mye tid jeg har brukt på kursing. I dag har jeg brukt 3t 50min. Tror det var noe sånt jeg brukte i går også, så da ligger jeg godt an i løypa, men nå er jeg på noe som er kjempevanskelig (for meg) så jeg har bedt veileder om flere øvingsoppgaver slik at jeg skal vite for meg selv at jeg lærer det ordentlig før jeg går videre. Og mens jeg skrev dette nå fikk jeg svar om at det ikke finnes flere øvingsoppgaver :sur: hva er det for noe, da?? To øvelser og så skal jeg liksom være klar til å gjøre det på ordentlig?? :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I etterpåklokskapens lys fra i går har jeg i dag fulgt med på klokken og notert meg når jeg tar pauser slik at jeg skulle vite for meg selv hvor mye tid jeg har brukt på kursing. I dag har jeg brukt 3t 50min. Tror det var noe sånt jeg brukte i går også, så da ligger jeg godt an i løypa, men nå er jeg på noe som er kjempevanskelig (for meg) så jeg har bedt veileder om flere øvingsoppgaver slik at jeg skal vite for meg selv at jeg lærer det ordentlig før jeg går videre. Og mens jeg skrev dette nå fikk jeg svar om at det ikke finnes flere øvingsoppgaver :sur: hva er det for noe, da?? To øvelser og så skal jeg liksom være klar til å gjøre det på ordentlig?? :kjefte:

Hva er det du driver med nå da. Har sikker noen bøker om emnet et eller annet sted, og kanskje øvingsoppgaver også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du driver med nå da. Har sikker noen bøker om emnet et eller annet sted, og kanskje øvingsoppgaver også.

Kikk i bloggen, så ser du det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du ellers fornøyd med opplegget?

Vurder hva jeg skal be om . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ellers fornøyd med opplegget?

Vurder hva jeg skal be om . . .

Opplegget for øvrig liker jeg veldig bra. Og det er veldig oversiktlig. Dessuten er det oppdelt slik at du føler ikke at det er uoverkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Opplegget for øvrig liker jeg veldig bra. Og det er veldig oversiktlig. Dessuten er det oppdelt slik at du føler ikke at det er uoverkommelig.

Må lese litt mer siden du er godt fornøyd med dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger det du synes er kjempevanskelig der?

Nei, men ...ååå, nå skjønte jeg plutseilg hva det var du spurte om :fnise:

Men da går jeg inn og skriver litt om det jeg strever med, jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...