Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Skrevet
:dåne: *imponert*

Snuppa er i tipp topp kjempeform i dag, så ingen skade skjedd. Vi har vært på shopping, og snuppa har handlet for 1150kr i dag :dåne: En del av dette var gavekort da, men allikevel....skal tidlig krøkes og alt det der :fnise:

Kanskje hun kunne ta snuppa mi ett kurs da. Hun liker ikke å kjøpe klær. Synes hun har alt for mye, og hvis jeg prøver å foreslå at noe er fint, får jeg beskjed om at; jeg skal ikke ha mer, jeg har nok. Hun har et gavekort liggende fra jul, jeg har spurt henne om ikke hun har lyst til å bruke det snart, og får beskjes om at ; det varer i 3 år, så jeg har god tid. :fnise: Blir helt matt jeg, en 10-åring pleier da ikke å være sånn? :fnise:

Nå har vi nettopp spilt en hel del Play Station. Først dansing (pustepese) så Sing Star (ber herved om unnskyldning til alle naboer for det høye lydnivået :fnise: ) Tiden har bare rast avgårde :overrasket:

Så koselig å gjøre noe sammen.

Det er jeg enig i. Prinsessa her begynner å bli så stor, og det finnes High School Musical, så låtvalget er klart... :fnise:

High School Musical er en stor favoritt her og, men hadde Tokio Hotel vært på Sing star hadde vi vel ikke hørt annet. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper inderlig at ikke Tokio Hotel kommer på singstar.... :ler:

Skrevet
Kanskje hun kunne ta snuppa mi ett kurs da. Hun liker ikke å kjøpe klær. Synes hun har alt for mye, og hvis jeg prøver å foreslå at noe er fint, får jeg beskjed om at; jeg skal ikke ha mer, jeg har nok. Hun har et gavekort liggende fra jul, jeg har spurt henne om ikke hun har lyst til å bruke det snart, og får beskjes om at ; det varer i 3 år, så jeg har god tid. :fnise: Blir helt matt jeg, en 10-åring pleier da ikke å være sånn? :fnise:

:dåne: En 10-åring pleier da ikke å være sånn?? :fnise: Er du heldig så varer det, eller så kommer den dagen hvor hun plutselig skal ta igjen all shoppingen hun ikke har gjort så langt :forvirret:

Høres ut som om dere koser dere! :)

Vi koste oss, og i dag er ei venninne fra klassen her (for første gang) og de koser seg veldig, og det varmer et mammahjerte å se at hun leker så godt med noen fra klassen!!

Skrevet
High School Musical er en stor favoritt her og, men hadde Tokio Hotel vært på Sing star hadde vi vel ikke hørt annet. :fnise:

Så morro å se at det ikke er bare her i huset det går i Tokio Hotel :fnise:

Kan iallefall si at det var veldig populært da far og stemor kjøpte med seg CD'er fra Tyskland i sommer :ler: De er vel temmelig utslitte etterhvert..

Vi koste oss, og i dag er ei venninne fra klassen her (for første gang) og de koser seg veldig, og det varmer et mammahjerte å se at hun leker så godt med noen fra klassen!!

Det hørtes veldig koselig ut både for mor og datter :klemmer:

Skrevet

Så morro å se at det ikke er bare her i huset det går i Tokio Hotel :fnise:

Kan iallefall si at det var veldig populært da far og stemor kjøpte med seg CD'er fra Tyskland i sommer :ler: De er vel temmelig utslitte etterhvert..

Det hørtes veldig koselig ut både for mor og datter :klemmer:

Skrevet
Det hørtes ut som BN ja, men hun hadde glemt å ta med seg rødblyanten.

:fnise:

:hoho:

(kunne ikke vært meg - jeg baker ikke :fnise: )

Stakkars BN, noen som prøver å mobbe deg :klemmer:

:dåne: En 10-åring pleier da ikke å være sånn?? :fnise: Er du heldig så varer det, eller så kommer den dagen hvor hun plutselig skal ta igjen all shoppingen hun ikke har gjort så langt :forvirret:

Sikkert koselig med besøk hvis det ikke er lekekamerater i gangavstand ellers. Kanskje hun kan være med hjem en ukedag ellers også sånn at du slipper å måtte aktivisere hele tiden!

Skrevet

God morgen Bn!

Skal se at det er det som skjer etter hvert ja, at hn skal ta igjen. :fnise: Har vel ikke tru på at det skal vare i hvertfall.

Skrevet

:vinke:

God morgen alle sammen. Ny dag, men neppe nye muligheter. Vi får gjøre det beste ut av dem vi har :fnise:

Skrevet

God morgen alle sammen. Ny dag, men neppe nye muligheter. Vi får gjøre det beste ut av dem vi har :fnise:

Ja, det er jo ofte det mulighetene består av :klemmer:

Skrevet

Jeg gleder meg til muligheten til å :sove: igjen. :Gjesp:

Skrevet
Jeg gleder meg til muligheten til å :sove: igjen. :Gjesp:

Som regel det jeg gleder meg til hver morgen når jeg står opp også :forvirret:

Skrevet

Så positiv du var i dag da :ler:

Skrevet
Så positiv du var i dag da :ler:

:ler: ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...