Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

:kline::sengekos:

Ja....jeg har derfor fylt etter med litt twist :fnise:

Jeg har lyst på noe godt jeg også. Og eple teller ikke i den sammenhengen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tunge1: Nei, takk.

Nei...eller...var godt, men kjedelig, men jeg avsluttet med jaffa cookies :sjarmor: (Bare en pakke, da :sjenert::fnise: )

:vinke:

Åhhh, hos meg ble det et skolebrød i dag!

Jeg har lyst på noe godt jeg også. Og eple teller ikke i den sammenhengen. :ler:

Jeg har spist 2 epler i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke mer seriøs jobbing i dag jeg kjenner jeg....jeg har mistet en viktig ting i løpet av arbeisdagen i dag også. Dukker den ikke opp igjen blir det huskestue og mye ekstra jobb :forvirret: Hvordan kan ting bare forsvinne fra løse luften, da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke mer seriøs jobbing i dag jeg kjenner jeg....jeg har mistet en viktig ting i løpet av arbeisdagen i dag også. Dukker den ikke opp igjen blir det huskestue og mye ekstra jobb :forvirret: Hvordan kan ting bare forsvinne fra løse luften, da???

Papirer eller pc-dokumenter?

Du finner det nok, skal du se :klemmer:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Den dukker nok opp igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Papirer eller pc-dokumenter?

Du finner det nok, skal du se :klemmer:

:goodbye:

Huff da. Den dukker nok opp igjen :klemmer:

Det er en dings, og ja, jeg håper den dukker opp - FORT, hvis ikke har jeg et tidsproblem med å få ferdig de tingene som må bli ferdig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dings, og ja, jeg håper den dukker opp - FORT, hvis ikke har jeg et tidsproblem med å få ferdig de tingene som må bli ferdig :forvirret:

Uff da, håper du fant den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Jeg har spist salat med reker til lunsj i dag jeg. Møtte en kamerat på kjøpesenteret, og ble påspandert lunsj. Passet meg utmerket. Sjokolade spiser jeg ikke lenger. Har lyst på ny kjole til minstesøsters bryllup, og da trenger jeg en liten figurforandring innen den tid... :sjenert:

Håper du fant igjen den dingsen du lette etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig betegnelse da - men ikke moro når ting blir borte. Hvis du har hatt den i dag får du starte med å sjekke søppelbøtta i morgen tidlig, har hendt at jeg har funnet ting der som absolutt burde vært på pulten!

Jeg har spist salat med reker til lunsj i dag jeg. Møtte en kamerat på kjøpesenteret, og ble påspandert lunsj. Passet meg utmerket. Sjokolade spiser jeg ikke lenger. Har lyst på ny kjole til minstesøsters bryllup, og da trenger jeg en liten figurforandring innen den tid... :sjenert:

Så flink du er, Begonia :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Jeg bare svelger unna - ellers blir munnen for full. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
:tunge1: Nei, takk.

Nei...eller...var godt, men kjedelig, men jeg avsluttet med jaffa cookies :sjarmor: (Bare en pakke, da :sjenert::fnise: )

:vinke:

Åh, jaffa cookies er sååå godt!

Håper du finner dingsen du leiter etter.

Missunnelig på deg pga ferien du teller ned til, bør vel snart unne meg ferie jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Uff da, håper du fant den!

Stilig betegnelse da - men ikke moro når ting blir borte. Hvis du har hatt den i dag får du starte med å sjekke søppelbøtta i morgen tidlig, har hendt at jeg har funnet ting der som absolutt burde vært på pulten!

Så flink du er, Begonia :klemmer:

God morgen, BN!

Håper du er på samme sted i dag og at dingsen dukker opp!

Fant du dingsen?

*spenningen er til å ta og føle på*

:hoho:

Har ikke funnet dingsen dessverre. Og jeg har allerede lett på alle tenkelige og utenkelige steder (inludert søppelbøtta..) Sjefen mener noen kan ha vært innom i løpet av lunsjen og tatt den :overrasket:

Ikke jeg heller. Jeg bare svelger unna - ellers blir munnen for full. :hoho:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...