kort innpå Skrevet 11. januar 2008 #2741 Del Skrevet 11. januar 2008 Gjelder det begge kjønn eller :klø: Barnebordell kunne jo slå ann, men den diskusjonen der vil ikke jeg ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #2742 Del Skrevet 11. januar 2008 Barnebordell kunne jo slå ann, men den diskusjonen der vil ikke jeg ta. Ikke jeg heller - tipper BN finner et bedre sted å dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2743 Del Skrevet 11. januar 2008 *sjokkert over hvordan vinterferieplanene min har utartet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2744 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei, nå tar jeg helga! GOD HELG alle som er innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. januar 2008 #2745 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har så lyst til å reise et eller annet sted i løpet av vinteren. Enten bare med snuppa, med snuppa og mannen, med snuppa og mamma, med snuppa, mannen, mamma og pappa, eller med snuppa, mamma og pappa. Noen forslag?? Bør ikke koste skjorta.... Har du sjekket Norwegian og Sterling om du finner noen rimelige flybilletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2746 Del Skrevet 11. januar 2008 Har du sjekket Norwegian og Sterling om du finner noen rimelige flybilletter? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. januar 2008 #2747 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes ikke det er noe som kan regnes som billige flybilletter lenger jeg. De få billige flybillettene som finnes er det jo umulig å finne. Når det gjelder Bordellet er det mange gode idèer, men barnebordell - der går grensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. januar 2008 #2748 Del Skrevet 11. januar 2008 Ja Når har dere vinterferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2749 Del Skrevet 11. januar 2008 GOD HELG BN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 11. januar 2008 #2750 Del Skrevet 11. januar 2008 Kanskje jeg skal ta en KG turnè? det synes jeg du skal... Du er hjertelig velkommen God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. januar 2008 #2751 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå har jeg brukt en halvtime på å få lest siste siden. KG henger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. januar 2008 #2752 Del Skrevet 11. januar 2008 Barnebordell kunne jo slå ann, men den diskusjonen der vil ikke jeg ta. Det hadde vært noe for Staff.. Vet det; ikke la meg provosere av den tullingen der, men det er ikke lett.. Nå har jeg brukt en halvtime på å få lest siste siden. KG henger Takk for at det ikke bare er her hos meg. Har hengt hver gang jeg har vært innom i dag. God Helg BN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2753 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå har jeg brukt en halvtime på å få lest siste siden. KG henger KG er håpløst i dag! Staff er jeg klar for å bruke som menneskelig kanonkule! Send han pokker i vold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. januar 2008 #2754 Del Skrevet 11. januar 2008 KG er håpløst i dag! Staff er jeg klar for å bruke som menneskelig kanonkule! Send han pokker i vold! Jeg trodde jeg skulle gå i taket når jeg så han på TV2 nyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. januar 2008 #2755 Del Skrevet 11. januar 2008 KG er håpløst i dag! Staff er jeg klar for å bruke som menneskelig kanonkule! Send han pokker i vold! Jeg trodde jeg skulle gå i taket når jeg så han på TV2 nyhetene Uff ja, jeg blir så provosert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. januar 2008 #2756 Del Skrevet 11. januar 2008 Uff ja, jeg blir så provosert! Enn alle foreldrene til de guttene som er misbrukt som så det. Stakkars folk sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. januar 2008 #2757 Del Skrevet 11. januar 2008 *sjokkert over hvordan vinterferieplanene min har utartet* Du kan jo sende snuppa hit, så kan urbaniseringen starte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar 2008 #2758 Del Skrevet 12. januar 2008 facinert av tittelen på boka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. januar 2008 #2759 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg overveier Bergen noen dager i vinterferien -men er ikke så sikker på om jeg vil på bordell-ferie... Du kan jo alltids komme på Tigerhi ferie, men det er igrun ikke noe å anbefalle det heller. Ihvertfall ikke før tigern har fått bedre hi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 13. januar 2008 #2760 Del Skrevet 13. januar 2008 Bedre enn bordellferie tror jeg, Tiger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå