Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

BN!! :juhu: Er du frisk igjen?

Nei :ler:

Men det hjelper seg VELDIG! Vurderte VELDIG å dra på jobb i går, men så tok jeg en sjefsavgjørelse på morgenen om at INGEN takker meg for at jeg går på jobb selv om jeg ikke er frisk, og i tillegg tar det da lenger tid før jeg blir ordentlig frisk igjen så da tok jeg en dag hjemme foran tv'en og det gjorde underverker selv om kroppen fortsatt ikke fungerer som den skal. (Og det trenger den jo forsåvidt ikke heller - det viktigste er at hodet fungerer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som har hatt en syk start på året? :troest:

Ja :trist:

Godt å ha deg tilbake :klemmer:

Godt å være tilbake også!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*har akkurat spist opp en julesjokolade*

*misunnelig*

Jeg kjenner søtsuget jeg også...kanskje ikke så rart når jeg har levd på junk food og godterier siden lenge før jul....Kanskje like greit at jeg sitter på jobb og ikke har tilgang til godteskuffen hjemme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se Prison Break for første gang i går, jeg....har bare en ting å si :wow:

(Men når jeg skulle sette i disc 2 ville ikke spilleren min vise den :sjokk::sur::kjefte: er vel ingen som har serien å låne bort til en jomfru i nød??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig oppdatert i bøkene...tar et dypt magadrag før jeg gyver løs på bloggene. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg skal ta lunsjpause først :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Heisann - heisann!!! :klemmer:

Håper du rekker å leke deg i snøen før den forsvinner. Vet den kan forsvinne fort der du bor ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*misunnelig*

Jeg kjenner søtsuget jeg også...kanskje ikke så rart når jeg har levd på junk food og godterier siden lenge før jul....Kanskje like greit at jeg sitter på jobb og ikke har tilgang til godteskuffen hjemme.....

Begynner egentlig å bli litt av alt snopet, gleder meg (litt ihvertfall) til det er tomt!

Endelig oppdatert i bøkene...tar et dypt magadrag før jeg gyver løs på bloggene. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg skal ta lunsjpause først :jepp:

Et slit alt sammen :fnise:

Håper du rekker å leke deg i snøen før den forsvinner. Vet den kan forsvinne fort der du bor ja...

Hos meg kommer det fortsatt mer :snø: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se Prison Break for første gang i går, jeg....har bare en ting å si :wow:

(Men når jeg skulle sette i disc 2 ville ikke spilleren min vise den :sjokk::sur::kjefte: er vel ingen som har serien å låne bort til en jomfru i nød??)

:hoho:

Har uansett aldri sett serien og har heller ikke noe å låne bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...nå skal det være pluss hele uken, men snuppa har altså bedt aftenbønn om at snøen skal ligge til mamma blir frisk, så da så :ler:

Begynner egentlig å bli litt av alt snopet, :

Du begynner å bli litt, ja...betyr det at du har blitt større :vetikke:

(:fnise:)

:hoho:

:sjenert:

Ikke jeg heller!

Gå til butikken og få en ny en, ikke morsomt å ha dvd med feil!

Tja...siden det er en brent dvd vi snakker om er det ikke sikkert butikken er så veldig villig til å gi meg en ny :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...