Impala Skrevet 4. januar 2008 #2521 Del Skrevet 4. januar 2008 Du skal IKKE ha dårlig samvittghet for at du er syk nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. januar 2008 #2522 Del Skrevet 4. januar 2008 Nå blir jeg jaget hjem av sjefen, så da er jo den saken grei....trenger vel ikke å ha dårlig samvittighet for å dra hjem når sjefen sier det??? *håpefull* Du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet for å være hjemme når du er syk. Håper du er godt plassert i senga eller sofaen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. januar 2008 #2523 Del Skrevet 4. januar 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. januar 2008 #2524 Del Skrevet 4. januar 2008 God bedring og god helg, BN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. januar 2008 #2525 Del Skrevet 5. januar 2008 God bedring BN! Håper du er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #2526 Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for hilsener. Er mye bedre nå!! Lå på sofaen i hele går og har ligget der i hele dag. Typisk at når endelig den snøen jeg har ventet på kommer så får jeg ikke brukt den (For ja, nå er det snø så det holder her, ja.............) Men nå skal jeg tilbake til sofaen og se idrettsgalla. Håper dere alle har en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. januar 2008 #2527 Del Skrevet 5. januar 2008 Så godt å høre at du er på bedringens vei. Hvis snøen forsvinner før du får lekt deg med den, så er det alt for mye her. Bare kom å hent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. januar 2008 #2528 Del Skrevet 6. januar 2008 Så bra at du er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 6. januar 2008 #2529 Del Skrevet 6. januar 2008 Godt å høre at du er bedre, BN Og ja, det er nok snø her også, du kan gjerne få litt av min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. januar 2008 #2530 Del Skrevet 6. januar 2008 Godt at du er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. januar 2008 #2531 Del Skrevet 7. januar 2008 God morgen! Håper du er frisk igjen. Håper ikke snøen har forlatt deg, her er det -0,4 og nydelig ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. januar 2008 #2532 Del Skrevet 7. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. januar 2008 #2533 Del Skrevet 7. januar 2008 Håper du er frisk og rask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. januar 2008 #2534 Del Skrevet 7. januar 2008 HAr ikke BN vært her i dag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. januar 2008 #2535 Del Skrevet 7. januar 2008 Er du syk i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #2536 Del Skrevet 8. januar 2008 HAr ikke BN vært her i dag? :klø: Nei, hun var ikke her :gråte:, håper hun dukker opp i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. januar 2008 #2537 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvor er du???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2538 Del Skrevet 8. januar 2008 Håper ikke snøen har forlatt deg, her er det -0,4 og nydelig ute! Det kom såpass mye snø i løpet av helgen at det tar en stund for den å smelte, men det øs pøste i går og var pluss grader, og i dag er det også pluss, så den har minket betraktelig, og så er det så grusomt vått ute alle steder. (og glatt..) HAr ikke BN vært her i dag? :klø: Nei....lå og så tv i hele går, jeg.. Hvor er du???? Her er jeg, her er jeg, god dag god dag god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. januar 2008 #2539 Del Skrevet 8. januar 2008 Disse tickerne er morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #2540 Del Skrevet 8. januar 2008 Det kom såpass mye snø i løpet av helgen at det tar en stund for den å smelte, men det øs pøste i går og var pluss grader, og i dag er det også pluss, så den har minket betraktelig, og så er det så grusomt vått ute alle steder. (og glatt..) Nei....lå og så tv i hele går, jeg.. Her er jeg, her er jeg, god dag god dag god dag BN!! :juhu: Er du frisk igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå