Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal IKKE ha dårlig samvittghet for at du er syk nei :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå blir jeg jaget hjem av sjefen, så da er jo den saken grei....trenger vel ikke å ha dårlig samvittighet for å dra hjem når sjefen sier det??? *håpefull*

Du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet for å være hjemme når du er syk. Håper du er godt plassert i senga eller sofaen nå.

:klemmer:

Skrevet

God bedring BN!

Håper du er bedre i dag. :klemmer:

Skrevet

Takk for hilsener. Er mye bedre nå!! Lå på sofaen i hele går og har ligget der i hele dag. Typisk at når endelig den snøen jeg har ventet på kommer så får jeg ikke brukt den :roll: (For ja, nå er det snø så det holder her, ja.............) Men nå skal jeg tilbake til sofaen og se idrettsgalla. Håper dere alle har en strålende helg :klemmer:

Skrevet

Så godt å høre at du er på bedringens vei. Hvis snøen forsvinner før du får lekt deg med den, så er det alt for mye her. Bare kom å hent. :ler:

Gjest Joker'n
Skrevet

Godt å høre at du er bedre, BN :klemmer: Og ja, det er nok snø her også, du kan gjerne få litt av min..

Skrevet

God morgen!

Håper du er frisk igjen.

Håper ikke snøen har forlatt deg, her er det -0,4 og nydelig ute!

Skrevet

HAr ikke BN vært her i dag? :klø:

Skrevet

Nei, hun var ikke her :gråte:, håper hun dukker opp i dag!

Skrevet
Håper ikke snøen har forlatt deg, her er det -0,4 og nydelig ute!

Det kom såpass mye snø i løpet av helgen at det tar en stund for den å smelte, men det øs pøste i går og var pluss grader, og i dag er det også pluss, så den har minket betraktelig, og så er det så grusomt vått ute alle steder. (og glatt..)

Nei....lå og så tv i hele går, jeg..

:rope: Hvor er du????

Her er jeg, her er jeg, god dag god dag god dag :digge::fnise:

Skrevet
Det kom såpass mye snø i løpet av helgen at det tar en stund for den å smelte, men det øs pøste i går og var pluss grader, og i dag er det også pluss, så den har minket betraktelig, og så er det så grusomt vått ute alle steder. (og glatt..)

Nei....lå og så tv i hele går, jeg..

Her er jeg, her er jeg, god dag god dag god dag :digge::fnise:

BN!! :juhu: Er du frisk igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...