Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå blir jeg jaget hjem av sjefen, så da er jo den saken grei....trenger vel ikke å ha dårlig samvittighet for å dra hjem når sjefen sier det??? *håpefull*

Du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet for å være hjemme når du er syk. Håper du er godt plassert i senga eller sofaen nå.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener. Er mye bedre nå!! Lå på sofaen i hele går og har ligget der i hele dag. Typisk at når endelig den snøen jeg har ventet på kommer så får jeg ikke brukt den :roll: (For ja, nå er det snø så det holder her, ja.............) Men nå skal jeg tilbake til sofaen og se idrettsgalla. Håper dere alle har en strålende helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at du er på bedringens vei. Hvis snøen forsvinner før du får lekt deg med den, så er det alt for mye her. Bare kom å hent. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Håper ikke snøen har forlatt deg, her er det -0,4 og nydelig ute!

Det kom såpass mye snø i løpet av helgen at det tar en stund for den å smelte, men det øs pøste i går og var pluss grader, og i dag er det også pluss, så den har minket betraktelig, og så er det så grusomt vått ute alle steder. (og glatt..)

HAr ikke BN vært her i dag? :klø:

Nei....lå og så tv i hele går, jeg..

:rope: Hvor er du????

Her er jeg, her er jeg, god dag god dag god dag :digge::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom såpass mye snø i løpet av helgen at det tar en stund for den å smelte, men det øs pøste i går og var pluss grader, og i dag er det også pluss, så den har minket betraktelig, og så er det så grusomt vått ute alle steder. (og glatt..)

Nei....lå og så tv i hele går, jeg..

Her er jeg, her er jeg, god dag god dag god dag :digge::fnise:

BN!! :juhu: Er du frisk igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...