Annie Skrevet 17. desember 2007 #2321 Del Skrevet 17. desember 2007 Lykke til med jobbinga! Jeg forsøker og oppdatere meg. Det er pokker ikke lett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2322 Del Skrevet 17. desember 2007 Lykke til med jobbinga! Jeg forsøker og oppdatere meg. Det er pokker ikke lett!! Nei, jeg gruer meg til jeg skal i gang med det...sånn på onsdag en gang i verste fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2323 Del Skrevet 17. desember 2007 akkurat det jeg har hatt! Var akkurat det jeg trengte for å makte denne siste uken før jul. I dag har jeg en arbeidsmengde hengende over meg som ikke ligner noe, så jeg rekker ikke være her inne Lykke til med jobbinga! Jeg forsøker og oppdatere meg. Det er pokker ikke lett!! En enkel sak med oppdatering etter denne helgen vel, synes ikke det har skjedd mye her Nei, jeg gruer meg til jeg skal i gang med det...sånn på onsdag en gang i verste fall Må du vente såååå lenge, stakkars deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. desember 2007 #2324 Del Skrevet 17. desember 2007 Syns det er mye jeg... skulle egentlig ha bakt, men her sitter jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2325 Del Skrevet 17. desember 2007 Syns det er mye jeg... skulle egentlig ha bakt, men her sitter jeg nå... Det var en grunn til at jeg bevisst lot være å skru på pc'n på fredag...jeg visste at da hadde dagen gått med her inne, og det var jo ikke det jeg h adde en fridag for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 17. desember 2007 #2326 Del Skrevet 17. desember 2007 Prøver å oppdatere meg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2327 Del Skrevet 17. desember 2007 Syns det er mye jeg... skulle egentlig ha bakt, men her sitter jeg nå... Skal ikke du bort på julaften da, ikke sikkert du trenger å bake så mye Det var en grunn til at jeg bevisst lot være å skru på pc'n på fredag...jeg visste at da hadde dagen gått med her inne, og det var jo ikke det jeg h adde en fridag for.. Riktig tenkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. desember 2007 #2328 Del Skrevet 17. desember 2007 'Sånn er det når man har fri hver dag... man kan liksom sitte... eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2329 Del Skrevet 17. desember 2007 'Sånn er det når man har fri hver dag... man kan liksom sitte... eller? :klø: Ja, det kommer jo alltids en dag i morgen også, på en måte, så jeg ser at du kan tenke anderledes enn det jeg kan. Nyt det! Jeg fant ut det på fredag at jeg skulle gjerne jobbet 80%...hadde vært akkurat passe for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. desember 2007 #2330 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi driver og vurderer om jeg skal gå ned til 80% ett par år. Men det er pga snuppa da, ikke at jeg skal ha mer tid her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. desember 2007 #2331 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi driver og vurderer om jeg skal gå ned til 80% ett par år. Men det er pga snuppa da, ikke at jeg skal ha mer tid her inne Trodde det var for min skyld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2332 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi driver og vurderer om jeg skal gå ned til 80% ett par år. Men det er pga snuppa da, ikke at jeg skal ha mer tid her inne Det var ikke for å være her inne jeg skulle ha 80% heller, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2333 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, det kommer jo alltids en dag i morgen også, på en måte, så jeg ser at du kan tenke anderledes enn det jeg kan. Nyt det! Jeg fant ut det på fredag at jeg skulle gjerne jobbet 80%...hadde vært akkurat passe for meg... Meg også! Vi driver og vurderer om jeg skal gå ned til 80% ett par år. Men det er pga snuppa da, ikke at jeg skal ha mer tid her inne Sikkert ikke dumt, jeg jobbet redusert når mine to store var små. Trodde det var for min skyld jeg... Dette hadde vært fint! Det var ikke for å være her inne jeg skulle ha 80% heller, da Skjønner det, slitsomt når du i perioder skal være alene om alt - det kan jeg dessverre mye om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2007 #2334 Del Skrevet 17. desember 2007 Har også lyst til å jobbe 80% og skal vurdere å søke meg ned til det til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2335 Del Skrevet 17. desember 2007 *legger inn en liten arbeidsøkt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2007 #2336 Del Skrevet 17. desember 2007 Åh! Takk kamela *griper begjærlig* Akkurat hva jeg trengte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2337 Del Skrevet 17. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2338 Del Skrevet 17. desember 2007 *legger inn en liten arbeidsøkt* Økten er ferdig og jeg skal hjem :juhu: Åh! Takk kamela *griper begjærlig* Akkurat hva jeg trengte!!! Ble du med på den, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2007 #2339 Del Skrevet 17. desember 2007 Prøver også å oppdatere meg. Er du ferdig pyntet BN? Her er den store julepynt-kassen på loftet fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. desember 2007 #2340 Del Skrevet 17. desember 2007 Baker i dag. *flink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå