Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så ineffektiv i dag at jeg trenger medalje for å ha klart å ikke gjøre noenting! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og informerer om at jeg ikke har tatt en annie..... men gud så lyst jeg har på :sjokolade: og :is: og annet godt. Det er ikke bra for meg at dere skriver slikt. :kjefte::regler:

Skrevet
Skal vi ta en gulrot Skravla? :klemmer:

Nei, jeg vil ha sjokolade. :kjefte:

:hoho:

Har spist yoghurt og appelsin jeg da.......

Skrevet

Jeg har en veldig oppmuntrende pose med salat jeg "koser" meg med :tunge1:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg GLEMTE sjokolade i butikken!!

Ble så opptatt av disse dumme kjeksene jeg bare måtte ha at tilbudsjokoladene ble lagt igjen! Dumme dumme meg....

Men, jeg satser på at jeg har en liten is igjen i frysen som jeg kan snike forbi Tigermannen.

Gjest Tigerjente
Skrevet
Jeg GLEMTE sjokolade i butikken!!

Ble så opptatt av disse dumme kjeksene jeg bare måtte ha at tilbudsjokoladene ble lagt igjen! Dumme dumme meg....

Men, jeg satser på at jeg har en liten is igjen i frysen som jeg kan snike forbi Tigermannen.

Jeg klarte å snike isen forbi Tigermannen, men etter en liten stund kom han bort til meg, og skulle kose. Jeg prøvde for alt i verden å gjemme isen, hadde han sett den hadde han tatt den, for den er nemlig hans :fnise: Begynte å bortforklare om at jeg kom bort til han om en liten stund, og at jeg holdt på meg julegavegreier til han :skratte:

Skrevet
Innom og informerer om at jeg ikke har tatt en annie..... men gud så lyst jeg har på :sjokolade: og :is: og annet godt. Det er ikke bra for meg at dere skriver slikt. :kjefte::regler:

:sjenert::sjenert::sjenert::sjenert:

Unnskyld, Skravla, ikke meningen :klemmer:

God morgen - tirsdag og en dag nærmere helg :juhu:

Skrevet
God morgen - tirsdag og en dag nærmere helg :juhu:

:juhu: Snart er det fredag!

Dere var jo optimistiske nok....

Skrevet

Ja, jeg skjønner det :ler:

Denne uken er ganske så hektisk egentlig, men det er vel egentlig bare positivt, for da går den raskt...forhåpentligvis..

Skrevet
:jepp:

Vi må jo ha noe å glede oss til. :)

Det har jeg....JUL :fnise:

Skrevet

:mobil:

Makan til optimisme så tidlig da gitt! :ler:

Ikke på meg...bare så det er sagt....jeg er mer :Gjesp: og sånn...

Skrevet (endret)

I alle dager - hvor kom den mobilen fra???? :klø: JEG satte den ikke inn!! Spookey.... :redd:

Endret av Brukernavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...