Annie Skrevet 9. desember 2007 #2121 Del Skrevet 9. desember 2007 Nettopp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 #2122 Del Skrevet 10. desember 2007 GOD morgen...jeg er egentlig ikke her altså...akkurat nå for eksempel så forer jeg hunden.... Men så var det ikke det allikevel for eng gangs skyld...det gikk faktisk i ett med jobbing fra 13 og ut dagen, og det er jo ikke helt vanlig fra min side, men når man holder på med noe gøy, så blir det sånn. Jasså, får du betalt for å ha det gøy på jobb Nå har jeg nettopp fikset opp inne på tv-stua. *flink i dag* Flink jente! Egentlig burde jeg kutte ut alle andre aktiviteter enn KG. Det er nesten ikke mulig å holde seg opdatert her... Du har skjønt det! Dagens "diett" har bestått av to brødskiver, en stor plate stratos og to pølser i lompe....kjeeempesunn dag Og nå skal jeg snart på Big Horn *misunnelig* God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. desember 2007 #2123 Del Skrevet 10. desember 2007 Du får også om du ikke nevner hvor lenge det er igjen til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2124 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg tar ikke en Annie. Gode KI som ikke tar Annier Blir så kvalm av sånne kjernesunne folk!! Ja Man trenger ikke alltid å være sunn for å ha det bra!! Nei, hva er det den reklamen for sjokoladen Yade sier...du blir glad av å spise den, og da må det jo være bra for deg...eller noe sånt.. Jasså, får du betalt for å ha det gøy på jobb Ja...eller....vi satt med budsjett og sånn, og det synes jeg er gøy... Du får også om du ikke nevner hvor lenge det er igjen til jul. Hm....den ble vanskelig.....ENTEN kan jeg si at det er BARE TO UKER IGJEN TIL JUL, eller så kan jeg spise sjokolade.....jeg velger sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #2125 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg nevner IKKE hvor lenge det er til jul! *Vil også ha * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. desember 2007 #2126 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Deler ut . Svigermor hadde med farlig mye da hun var her, like greit å bli kvitt fristelsene. Endret 10. desember 2007 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 #2127 Del Skrevet 10. desember 2007 Du får også om du ikke nevner hvor lenge det er igjen til jul. *spiser sjokoladen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 #2128 Del Skrevet 10. desember 2007 Skal du ha jobbedag i dag også, BN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 10. desember 2007 #2129 Del Skrevet 10. desember 2007 Mornings. Tar litt og jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2007 #2130 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja...eller....vi satt med budsjett og sånn, og det synes jeg er gøy... :dåne: Hm....den ble vanskelig.....ENTEN kan jeg si at det er BARE TO UKER IGJEN TIL JUL, eller så kan jeg spise sjokolade.....jeg velger sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2131 Del Skrevet 10. desember 2007 Deler ut . Svigermor hadde med farlig mye da hun var her, like greit å bli kvitt fristelsene. Skjønner hva du mener....jeg hadde igjen to store plater sjokolade i går....i dag har jeg ingen... Skal du ha jobbedag i dag også, BN? Mja, ikke frivillig Men jeg sitter nå plassert mellom kontorene til to av sjefene, og de har dessuten stadig vekk "møte" her ute jeg sitter, så da må jeg nok jobbe litt enten jeg vil eller ikke. Nå er de på møterommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. desember 2007 #2132 Del Skrevet 10. desember 2007 *sender over sjokolade til BN* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. desember 2007 #2133 Del Skrevet 10. desember 2007 SJOKOLADE?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #2134 Del Skrevet 10. desember 2007 SJOKOLADE?! Ja, jeg spiste bare tre store plater med sjokolade i helgen, så jeg har litt underskudd kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 10. desember 2007 #2135 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, jeg spiste bare tre store plater med sjokolade i helgen, så jeg har litt underskudd kan du si Huff, stakkars deg! Jeg kjøpte en stor plate med min favoritt - appelsinkrokan, på fredag. Orket aldri å spise den, men i går kveld når jeg hadde lyst på hadde Tigermannen spist opp hele Men, så så jeg også i reklameavisen til butikken min at vi skal ha de på tilbud nå, så da blir det nok til at jeg hamstrer litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 10. desember 2007 #2136 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ja, jeg spiste bare tre store plater med sjokolade i helgen, så jeg har litt underskudd kan du si BARE TRE , stakkars deg!!! Endret 10. desember 2007 av kort innpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 10. desember 2007 #2137 Del Skrevet 10. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 #2138 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ja, jeg spiste bare tre store plater med sjokolade i helgen, så jeg har litt underskudd kan du si BARE TRE , stakkars deg!!! Lurer på hvor på deg den sjokoladen blir av ? Delte forresten en og en halv stor Crispo med mannen i går kveld . . . . . Endret 10. desember 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 10. desember 2007 #2139 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi spiste Häagen-Daaz i går, vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. desember 2007 #2140 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi spiste Häagen-Daaz i går, vi Åhhh, minner meg på at vi har god dessert i kjøleskapet, sjokoladepudding og gele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå