Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

*bidrar*

Men jeg forsvinner om et drøyt 5-minutt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*bidrar*

Men jeg forsvinner om et drøyt 5-minutt altså!

Ånei, du kom akkurat for sent til 100 siders festen :trist:

Skrevet
Syns det swer ut som du klarer deg bra selv jeg :fnise:

Jeg :sjenert:

Så langt har jeg bare svart på deres innlegg...ergo skriver dere like mye som meg :jepp:

Skrevet
Ja...det har med prioriteringer å gjøre...enten feilkledd på fest her hos meg, eller feilkledd når du skal ut etter jobb...da er det å velge... :fnise:

Og da tror jeg nok jeg vet hva jeg prioriterer... ;)

Skrevet
Og da tror jeg nok jeg vet hva jeg prioriterer... ;)

:sjokk::sur:

Gjest Dallandra
Skrevet

Nå må jeg pakke sammen pcn og forflytte meg. Men det kan hende jeg sniiiker meg en tur innom etterpå, jeg får se.

Skrevet
:sjokk::sur:

Du tar det for gitt at du blir nedprioritert? :ler:

Skrevet
Du tar det for gitt at du blir nedprioritert? :ler:

Ja :ler:

Skrevet

Du skal ha en fest til før du går hjem, tror jeg!

Stå på nå!

Skrevet
Du skal ha en fest til før du går hjem, tror jeg!

Stå på nå!

Ja, nå er jo antrekket i boks, men det ble jo veldig stille i dagbøkene plutselig, akkurat som det pleier på denne tiden, så da vet jeg ikke helt...fortsatt en del innlegg igjen..

Skrevet
Jeg må gå om 10 minutter . . .

:sjokk: og du er den eneste som fortsatt skrive innlegg i tillegg til meg, så da blir det nok fest i morgen formiddag istedenfor tenker jeg :jepp:

Skrevet

Kan vi ta festen i morra. I dag har det bare vært å sitte i telefon, og nå er jeg engstelig fordi Prinsessa ikke har kommet fra skolen. Hun skulle vært hjemme for snart 2 timer siden. Mulig hun har reist til en venninne, som egentlig var avtalt, men jeg ringte skolen og ba dem si i fra at hun skulle komme hjem i stedet...

Skrevet
Spørs det, nå kom sjefen tilbake også :sukk:

:sjokk: Ikke la ham se deg

Kan vi ta festen i morra. I dag har det bare vært å sitte i telefon, og nå er jeg engstelig fordi Prinsessa ikke har kommet fra skolen. Hun skulle vært hjemme for snart 2 timer siden. Mulig hun har reist til en venninne, som egentlig var avtalt, men jeg ringte skolen og ba dem si i fra at hun skulle komme hjem i stedet...

Hun har nok dratt til en venninne...er ikke sikkert skolen har husket å videreformidle beskjeden.....

Skrevet

Ring venninnen hennes da :klemmer:

Skrevet

Åy, her var det folksomt...tror ikke det har vært så mange innom her samtidig noen gang før..

:klemmer: til dere alle

Skrevet
Må desverre gå, snuppa våkna.

KOS deg med snuppa!! Takk for i dag! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...