Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det swer ut som du klarer deg bra selv jeg :fnise:

Jeg :sjenert:

Så langt har jeg bare svart på deres innlegg...ergo skriver dere like mye som meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det har med prioriteringer å gjøre...enten feilkledd på fest her hos meg, eller feilkledd når du skal ut etter jobb...da er det å velge... :fnise:

Og da tror jeg nok jeg vet hva jeg prioriterer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ha en fest til før du går hjem, tror jeg!

Stå på nå!

Ja, nå er jo antrekket i boks, men det ble jo veldig stille i dagbøkene plutselig, akkurat som det pleier på denne tiden, så da vet jeg ikke helt...fortsatt en del innlegg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gå om 10 minutter . . .

:sjokk: og du er den eneste som fortsatt skrive innlegg i tillegg til meg, så da blir det nok fest i morgen formiddag istedenfor tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ta festen i morra. I dag har det bare vært å sitte i telefon, og nå er jeg engstelig fordi Prinsessa ikke har kommet fra skolen. Hun skulle vært hjemme for snart 2 timer siden. Mulig hun har reist til en venninne, som egentlig var avtalt, men jeg ringte skolen og ba dem si i fra at hun skulle komme hjem i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs det, nå kom sjefen tilbake også :sukk:

:sjokk: Ikke la ham se deg

Kan vi ta festen i morra. I dag har det bare vært å sitte i telefon, og nå er jeg engstelig fordi Prinsessa ikke har kommet fra skolen. Hun skulle vært hjemme for snart 2 timer siden. Mulig hun har reist til en venninne, som egentlig var avtalt, men jeg ringte skolen og ba dem si i fra at hun skulle komme hjem i stedet...

Hun har nok dratt til en venninne...er ikke sikkert skolen har husket å videreformidle beskjeden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring venninnen hennes da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...