Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1961 Del Skrevet 6. desember 2007 *tar en annie de siste 8 sidene * Her skravler dere fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. desember 2007 #1962 Del Skrevet 6. desember 2007 Du er flink til å lure deg unna sannheten du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1963 Del Skrevet 6. desember 2007 Du er flink til å lure deg unna sannheten du! Moi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. desember 2007 #1964 Del Skrevet 6. desember 2007 Her er det jo snart tid for fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1965 Del Skrevet 6. desember 2007 Her er det jo snart tid for fest Ja, det er det jammenmeg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #1966 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ser om jeg har noe å ha på meg på festen ...... Endret 6. desember 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1967 Del Skrevet 6. desember 2007 Ser om jeg har noe å ha på meg på festen ...... Fant du noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. desember 2007 #1968 Del Skrevet 6. desember 2007 Bidrar til fest. Kommer som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #1969 Del Skrevet 6. desember 2007 Fant du noe?? Dårlig utvalg her jeg er nå! Bidrar til fest. Kommer som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1970 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Bidrar til fest. Kommer som jeg er jeg og....og jeg vil anta antrekket mitt vil skille seg ut...og nei, ikke i positiv forstand (I morgen har jeg tenkt å feire 3000 innlegg også, så da får dere ha antrekket klart til da i stedenfor ) Endret 6. desember 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #1971 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg og....og jeg vil anta antrekket mitt vil skille seg ut...og nei, ikke i positiv forstand (I morgen har jeg tenkt å feire 3000 innlegg også, så da får dere ha natrekket klart til da i stedenfor ) Så flott - en feiring hver dag! Lurer veldig på hva du har på deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #1972 Del Skrevet 6. desember 2007 Jasså, din tur til å være frempå med viskelæret nå, så det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1973 Del Skrevet 6. desember 2007 Så flott - en feiring hver dag! Lurer veldig på hva du har på deg i dag En feiende flott sort "kosebukse" i "fløyel" med gullskrift, en brun fleecejakke fra mudd og sorte høye sko med snøring hele veien...på toppen har jeg et hår som er desperat etter å få klippet seg, men som ikke får det....jo, jeg er nok et syn Jasså, din tur til å være frempå med viskelæret nå, så det nok Trodde jeg var rask nok til å fjerne det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. desember 2007 #1974 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det kleskode på festen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1975 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det kleskode på festen altså? På den i dag; nei (da hadde jeg ikke kommet inn på min egen fest ) På den i morgen; ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. desember 2007 #1976 Del Skrevet 6. desember 2007 På den i dag; nei (da hadde jeg ikke kommet inn på min egen fest ) Det kommer jo helt an på hva du setter som kleskode det På den i morgen; ja Nisse-antrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #1977 Del Skrevet 6. desember 2007 På den i dag; nei (da hadde jeg ikke kommet inn på min egen fest ) På den i morgen; ja Hørtes vel ikke så ille ut det da! Jeg synes du var fin på håret jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1978 Del Skrevet 6. desember 2007 Det kommer jo helt an på hva du setter som kleskode det Godt poeng....men koden er ikke sånn jeg ser ut i dag i hvertfall... Jeg synes du var fin på håret jeg Men nå har håret vokst enda i 2 uker til..og det er langt og ute av fasong så det holder...og i dag har jeg i tillegg ikke gjort noe med det annet enn å skylle det, så det får vel også ta sin del av skylden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #1979 Del Skrevet 6. desember 2007 Ok da! Stiller meg utenfor døra sammen med de andre her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. desember 2007 #1980 Del Skrevet 6. desember 2007 *pling plong* Er det noen hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå