Multi Skrevet 3. desember 2007 #1861 Del Skrevet 3. desember 2007 Er det bare meg som ikke synes de Forever Friends-bamsene er noe søte? (Ikke noe kritikk til deg altså, bn) Nå kommer hun til å skifte igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #1862 Del Skrevet 3. desember 2007 Absolutt julete nok. :juhu: Er det bare meg som ikke synes de Forever Friends-bamsene er noe søte? (Ikke noe kritikk til deg altså, bn) Ja...det tror jeg faktisk er bare deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2007 #1863 Del Skrevet 3. desember 2007 :juhu: OG julete nok?? *håpefull* Så ikke før nå at det var en bamse, jeg Er det bare meg som ikke synes de Forever Friends-bamsene er noe søte? (Ikke noe kritikk til deg altså, bn) Jeg synes de er kjempesøte - mannen også. Han har fått flere stykker av meg som står på nattbordet, og vi har mange kort med sånne på :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 3. desember 2007 #1864 Del Skrevet 3. desember 2007 Smaken min er nedstemt, skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. desember 2007 #1865 Del Skrevet 3. desember 2007 Du er sikkert bare litt svigermor-skadet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. desember 2007 #1866 Del Skrevet 3. desember 2007 Får se om jeg finner meg en juleavatar jeg også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 3. desember 2007 #1867 Del Skrevet 3. desember 2007 Nei, faktisk ikke. Jeg grøste av dem lenge før jeg møtte Helten. Synes det er så krampaktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2007 #1868 Del Skrevet 3. desember 2007 Får se om jeg finner meg en juleavatar jeg også tror jeg Den likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. desember 2007 #1869 Del Skrevet 3. desember 2007 Den likte jeg! Så fint! Lurer på om det ikke var den jeg hadde i fjor også :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2007 #1870 Del Skrevet 3. desember 2007 I fjor hadde du jo julekulen som en eller annen pervers sjel (mistenker at det var Lamadama...) så pupper i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. desember 2007 #1871 Del Skrevet 3. desember 2007 I fjor hadde du jo julekulen som en eller annen pervers sjel (mistenker at det var Lamadama...) så pupper i... Stemmer det Fader også, den er på pc'n på jobben. Hvor fant jeg den mon tro :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #1872 Del Skrevet 3. desember 2007 I fjor hadde du jo julekulen som en eller annen pervers sjel (mistenker at det var Lamadama...) så pupper i... Hvordan husker du sånt???? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #1873 Del Skrevet 3. desember 2007 Smaken min er nedstemt, skjønner jeg... Definitivt Får se om jeg finner meg en juleavatar jeg også tror jeg Den var kjempekoselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2007 #1874 Del Skrevet 3. desember 2007 *full av imponade over meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2007 #1875 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvordan husker du sånt???? :klø: Fordi lamaen ble mobbet sånn for sin enspora hjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #1876 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg husker det jo når du sier det, men hadde ikke kommet på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2007 #1877 Del Skrevet 3. desember 2007 Får lyst til å handle julegave til meg selv når jeg ser undertøysreklamen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. desember 2007 #1878 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hvordan husker du sånt???? :klø: Det er Daria vi snakker om. Hun er et vandrende oppslagsverk. Endret 3. desember 2007 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #1879 Del Skrevet 3. desember 2007 Sant nok Skravla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. desember 2007 #1880 Del Skrevet 3. desember 2007 Syns BN sin avatar ga meg riktig julefølelse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå