Brukernavn Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1801 Del Skrevet 29. november 2007 Nei, for det er jo sant det du sier. Hm..BN; bare lurer på den Diddel'n. Hva gjør den? Henger den fast? Vet ikke....synes bare den var søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. november 2007 #1802 Del Skrevet 29. november 2007 'GUDD MÅRNING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1803 Del Skrevet 29. november 2007 'GUDD MÅRNING!! Rait bækk ætcha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1804 Del Skrevet 29. november 2007 Vi så country idol i opptak i går (var første anledning til å få sett det) Snuppa satt sammen med meg. Så, når Bjørn Johan synger bryter hun ut: Han var flink! Jeg ser på henne og smiler, og sier at det synes jeg også (jeg håper han vinner) så er det Timian...nytt utbrudd fra snuppa: Han var dårlig! Jeg måtte nesten le...skulle tro det var meg som hadde instruert henne, men det er det altså ikke...hun synes også at Åste og Kim Rune sang bra (kim Rune mest fordi hun elsker Hellbillies) mens hun syntes Glenn hadde litt rar stemme. (Og han sang jo på en spesiell måte akkurat den sangen) (det skal nevnes i samme sleng at snuppa er unormalt musikalsk OG veldig interessert i musikk, men at det var hennes første møte med idol) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 29. november 2007 #1805 Del Skrevet 29. november 2007 Køntri-Idol... Skjønner jeg ikke går glipp av så mye i min tv-løse tilværelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. november 2007 #1806 Del Skrevet 29. november 2007 Så morsomt å se at de håpefulle faktisk har evner... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1807 Del Skrevet 29. november 2007 Så morsomt å se at de håpefulle faktisk har evner... :rødme: Ja, i den retningen der imponerer hun stort i hvertfall (Spesielt morsomt er det jo at hun har evner i en retning jeg er så interessert i) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. november 2007 #1808 Del Skrevet 29. november 2007 Så klart! Vi har vurdert å kjøpe gitarer til ungene til jul. Begge 2 har snakket om at de ønsker seg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 29. november 2007 #1809 Del Skrevet 29. november 2007 Hallo! Bare innom for å oppdatere meg. Og blir helt rørt av å lese om kosestund med snuppa og country-idol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1810 Del Skrevet 29. november 2007 Hallo! Bare innom for å oppdatere meg. Og blir helt rørt av å lese om kosestund med snuppa og country-idol Ja, vi koser oss veldig sammen, og da spesielt når vi holder på med et eller annet musikalsk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. november 2007 #1811 Del Skrevet 29. november 2007 Så gøy at dere kan ha noe felles som begge to liker da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1812 Del Skrevet 29. november 2007 Så gøy at dere kan ha noe felles som begge to liker da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. november 2007 #1813 Del Skrevet 30. november 2007 Ja, vi koser oss veldig sammen, og da spesielt når vi holder på med et eller annet musikalsk :rødme: Så flott da! *er fortsatt ikke oppdatert her inne* God morgen! Det snør, det snør tiddelibom :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1814 Del Skrevet 30. november 2007 Det snør, det snør tiddelibom :snø: Er misunnelig misunnelig, tiddelibom, det er det jeg er , tiddelibom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2007 #1815 Del Skrevet 30. november 2007 Her er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1816 Del Skrevet 30. november 2007 Her er det bare Her også...stort sett...akkurat nå er det opphold da, men det skal visst regne hele helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1817 Del Skrevet 30. november 2007 Da har jeg nettopp vært på butikken for å kjøpe kake. Sjefen og jeg skal feire et salg vi nettopp fikk inn :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 30. november 2007 #1818 Del Skrevet 30. november 2007 Da har jeg nettopp vært på butikken for å kjøpe kake. Sjefen og jeg skal feire et salg vi nettopp fikk inn :juhu: kos dere og nyt suksessen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 30. november 2007 #1819 Del Skrevet 30. november 2007 Så gøy da! Gratulerer ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. november 2007 #1820 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Kos deg med kake, og gratulerer med godt salg Endret 30. november 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå