Brukernavn Skrevet 27. november 2007 Forfatter #1761 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg betaler porto! :gråte: Jammen, var det ikke mine kjeks? Dette var noen andre kjeks. Dine er fortsatt der de var tidligere i dag; nemlig i en bolle på jobben min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 27. november 2007 #1762 Del Skrevet 27. november 2007 Tar gjerne en kjeks jeg også. Jeg kan nemlig ikke bli tjukk, for det er jeg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. november 2007 #1763 Del Skrevet 27. november 2007 Tror jeg også begyner å bli tjukk !!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. november 2007 #1764 Del Skrevet 27. november 2007 Så fin avatar du har nå BN! jeg har spist masse pepperkaker, og fire kaffehorn som jeg bakte i går.. Så nå blir jeg tjukk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. november 2007 #1765 Del Skrevet 27. november 2007 Tar gjerne en kjeks jeg også. Jeg kan nemlig ikke bli tjukk, for det er jeg allerede Kom med kjeks.... jeg er også tjukk. Dessuten er jeg topptrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. november 2007 #1766 Del Skrevet 27. november 2007 Tror jeg også begyner å bli tjukk !!!!!!!!! Ja, du må virkelig slutte med alle de kakene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 27. november 2007 #1767 Del Skrevet 27. november 2007 Savner kjørepådenlilleguletingenmedsykkel avateren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. november 2007 #1768 Del Skrevet 27. november 2007 Ja, du må virkelig slutte med alle de kakene..... Ikke jeg som begynner å bli tjukk, men jeg er så lei alt det snakket om vekt og hvor tjukke de har blitt og bla bla bla. Serlig fra jenter som ikke har ett gram for mye, klart har man ett problem med vekta skjønner jeg jo snakket. Og da er det veldig fint både å snakke ut om det og gjøre med det. Men jenter som er på vei til å bli damer, samme vilken alder det skjer. Må de lære seg att de blir ikke tjukke, for de blir bare litt mykere og rundere i kantene. Bedre med blide damer som trives med noen kilo for mye, enn de som er sure fordi de må slanke seg hele 4 kilo, for å ikke føle seg tjukke. Gi f... i vekta og behold humøret i stede. Legge om kostholdet og begynne å røre på seg litt, er mye viktigere enn den f....... slankinga hele tiden. Ja jeg vet jeg kommer til å få mye pepper for dette innlegge, men det bryr jeg meg ikke noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. november 2007 #1769 Del Skrevet 27. november 2007 Så fin avatar du har nå BN! jeg har spist masse pepperkaker, og fire kaffehorn som jeg bakte i går.. Så nå blir jeg tjukk også. Ja DET så jeg jo som sannsynlig!! Savner kjørepådenlilleguletingenmedsykkel avateren.... Ikke jeg som begynner å bli tjukk, men jeg er så lei alt det snakket om vekt og hvor tjukke de har blitt og bla bla bla. Serlig fra jenter som ikke har ett gram for mye, klart har man ett problem med vekta skjønner jeg jo snakket. Og da er det veldig fint både å snakke ut om det og gjøre med det. Men jenter som er på vei til å bli damer, samme vilken alder det skjer. Må de lære seg att de blir ikke tjukke, for de blir bare litt mykere og rundere i kantene. Bedre med blide damer som trives med noen kilo for mye, enn de som er sure fordi de må slanke seg hele 4 kilo, for å ikke føle seg tjukke. Gi f... i vekta og behold humøret i stede. Legge om kostholdet og begynne å røre på seg litt, er mye viktigere enn den f....... slankinga hele tiden. Ja jeg vet jeg kommer til å få mye pepper for dette innlegge, men det bryr jeg meg ikke noe om. FOR EN MANN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 28. november 2007 #1770 Del Skrevet 28. november 2007 Men jeg tror dessverre den mannen har et poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. november 2007 #1771 Del Skrevet 28. november 2007 Tar et par kjeks, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. november 2007 #1772 Del Skrevet 28. november 2007 Ikke jeg som begynner å bli tjukk, men jeg er så lei alt det snakket om vekt og hvor tjukke de har blitt og bla bla bla. Serlig fra jenter som ikke har ett gram for mye, klart har man ett problem med vekta skjønner jeg jo snakket. Og da er det veldig fint både å snakke ut om det og gjøre med det. Men jenter som er på vei til å bli damer, samme vilken alder det skjer. Må de lære seg att de blir ikke tjukke, for de blir bare litt mykere og rundere i kantene. Bedre med blide damer som trives med noen kilo for mye, enn de som er sure fordi de må slanke seg hele 4 kilo, for å ikke føle seg tjukke. Gi f... i vekta og behold humøret i stede. Legge om kostholdet og begynne å røre på seg litt, er mye viktigere enn den f....... slankinga hele tiden. Ja jeg vet jeg kommer til å få mye pepper for dette innlegge, men det bryr jeg meg ikke noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1773 Del Skrevet 28. november 2007 Så fin avatar du har nå BN! Savner kjørepådenlilleguletingenmedsykkel avateren.... Hm...delte meninger skjønner jeg....kanskje jeg skal finne meg en helt annen...er inne i en liten identitetskrise Føler meg for øvrig lettere truffet av KI's innlegg - jeg VET at jeg ikke er feit, men det er ikke det samme som å være fornøyd - så er det sagt. (nå kom jeg plutselig på at jeg har glemt å spise frokost ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1774 Del Skrevet 28. november 2007 Huff, jeg går helt bananas på ebay om dagen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. november 2007 #1775 Del Skrevet 28. november 2007 Har ikke turt å kjøpe noe på Ebay jeg. Heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. november 2007 #1776 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg venter også på pakker. Ikke fra Ebay, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 28. november 2007 #1777 Del Skrevet 28. november 2007 Hæ ikkno pepper her, trodde det skulle være tre sider her med og jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. november 2007 #1778 Del Skrevet 28. november 2007 Bare hyllest til deg for det innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. november 2007 #1779 Del Skrevet 28. november 2007 Savner kjørepådenlilleguletingenmedsykkel avateren.... Jeg og Syns den var dritkul Hæ ikkno pepper her, trodde det skulle være tre sider her med og jeg nå. Ikke noe vits i å gi pepper for noe som er helt riktig sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1780 Del Skrevet 28. november 2007 Hæ ikkno pepper her, trodde det skulle være tre sider her med og jeg nå. Ikke noe pepper for et ærlig innlegg!! Vi har godt av å høre det både den ene og den andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå