Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Jeg betaler porto! ;)

:gråte: Jammen, var det ikke mine kjeks?

Dette var noen andre kjeks. Dine er fortsatt der de var tidligere i dag; nemlig i en bolle på jobben min :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin avatar du har nå BN!

jeg har spist masse pepperkaker, og fire kaffehorn som jeg bakte i går..

Så nå blir jeg tjukk også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne en kjeks jeg også. Jeg kan nemlig ikke bli tjukk, for det er jeg allerede :jepp:

Kom med kjeks.... jeg er også tjukk. :Nikke: Dessuten er jeg topptrent :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du må virkelig slutte med alle de kakene..... :fnise:

Ikke jeg som begynner å bli tjukk, men jeg er så lei alt det snakket om vekt og hvor tjukke de har blitt og bla bla bla.

Serlig fra jenter som ikke har ett gram for mye, klart har man ett problem med vekta skjønner jeg jo snakket. Og da er det veldig fint både å snakke ut om det og gjøre med det.

Men jenter som er på vei til å bli damer, samme vilken alder det skjer. Må de lære seg att de blir ikke tjukke, for de blir bare litt mykere og rundere i kantene. :fnise:

Bedre med blide damer som trives med noen kilo for mye, enn de som er sure fordi de må slanke seg hele 4 kilo, for å ikke føle seg tjukke. Gi f... i vekta og behold humøret i stede.

Legge om kostholdet og begynne å røre på seg litt, er mye viktigere enn den f....... slankinga hele tiden. :sjenert:

Ja jeg vet jeg kommer til å få mye pepper for dette innlegge, men det bryr jeg meg ikke noe om.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spist masse pepperkaker, og fire kaffehorn som jeg bakte i går..

Så nå blir jeg tjukk også. :fnise:

Ja DET så jeg jo som sannsynlig!! :hoho:

Savner kjørepådenlilleguletingenmedsykkel avateren....

:jepp:

Ikke jeg som begynner å bli tjukk, men jeg er så lei alt det snakket om vekt og hvor tjukke de har blitt og bla bla bla.

Serlig fra jenter som ikke har ett gram for mye, klart har man ett problem med vekta skjønner jeg jo snakket. Og da er det veldig fint både å snakke ut om det og gjøre med det.

Men jenter som er på vei til å bli damer, samme vilken alder det skjer. Må de lære seg att de blir ikke tjukke, for de blir bare litt mykere og rundere i kantene. :fnise:

Bedre med blide damer som trives med noen kilo for mye, enn de som er sure fordi de må slanke seg hele 4 kilo, for å ikke føle seg tjukke. Gi f... i vekta og behold humøret i stede.

Legge om kostholdet og begynne å røre på seg litt, er mye viktigere enn den f....... slankinga hele tiden. :sjenert:

Ja jeg vet jeg kommer til å få mye pepper for dette innlegge, men det bryr jeg meg ikke noe om.

FOR EN MANN!!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...delte meninger skjønner jeg....kanskje jeg skal finne meg en helt annen...er inne i en liten identitetskrise :fnise:

Føler meg for øvrig lettere truffet av KI's innlegg - jeg VET at jeg ikke er feit, men det er ikke det samme som å være fornøyd - så er det sagt. (nå kom jeg plutselig på at jeg har glemt å spise frokost :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg og :Nikke:

Syns den var dritkul :fnise:

:overrasket:

Hæ ikkno pepper her, trodde det skulle være tre sider her med

:kjefte: og :skravle: jeg nå.

:fnise:

Ikke noe vits i å gi pepper for noe som er helt riktig sagt :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Hæ ikkno pepper her, trodde det skulle være tre sider her med

:kjefte: og :skravle: jeg nå.

:fnise:

Ikke noe pepper for et ærlig innlegg!! Vi har godt av å høre det både den ene og den andre!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...