Gjest Tigerjente Skrevet 25. november 2007 #1641 Del Skrevet 25. november 2007 Vel - du trenger ikke å overdrive. Jeg hadde bestilt omadressering i 3 måneder - og etter 14 dager begynte de å levere til hjemmeadressen igjen..... Jeg har måttet bestille omadressering to ganger. Første gang ble det vist for mye for dem.. Kunne vel ikke tro at jeg skulle flytte så langt ut på landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. november 2007 #1642 Del Skrevet 25. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 25. november 2007 #1643 Del Skrevet 25. november 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. november 2007 #1644 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har måttet bestille omadressering to ganger. Første gang ble det vist for mye for dem.. Kunne vel ikke tro at jeg skulle flytte så langt ut på landet. Jeg ringte å kjeftet litt jeg og det hjalp veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. november 2007 #1645 Del Skrevet 26. november 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1646 Del Skrevet 26. november 2007 God morgen kjære alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1647 Del Skrevet 26. november 2007 Har båndsplitter og voksputer i bilen.... Godt det ikke bare er meg som er glemsk...eller...det er jo ikke godt, for hadde vi ikke vært like ille begge to hadde jo jeg hatt båndsplitter og voksputer nå Får håpe det er raskere enn Dolly D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1648 Del Skrevet 26. november 2007 Godt det ikke bare er meg som er glemsk...eller...det er jo ikke godt, for hadde vi ikke vært like ille begge to hadde jo jeg hatt båndsplitter og voksputer nå Jeg har satt over penger forresten, så forhåpentligvis finner de veien rett til din konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. november 2007 #1649 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har satt over penger forresten, så forhåpentligvis finner de veien rett til din konto Skal sende det nå etterpå. Må bare til dyrlegen med pus først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1650 Del Skrevet 26. november 2007 Skal sende det nå etterpå. Må bare til dyrlegen med pus først Næmmen, er pus syk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. november 2007 #1651 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg ser at du leter etter sykkelsmileyer. Det er vel ikke lov å legge dem ut, men her er to, så får du kopiere dem kjapt. Endret 26. november 2007 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1652 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg ser at du leter etter sykkelsmileyer. Det er vel ikke lov å legge dem ut, men her er to, så får du kopiere dem kjapt. Ja, den øverste der har jeg jo sett før...den er jo litt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. november 2007 #1653 Del Skrevet 26. november 2007 PLEIER du å kjøre på andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1654 Del Skrevet 26. november 2007 PLEIER du å kjøre på andre? nei, men jeg er jo ikke så veldig snill av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1655 Del Skrevet 26. november 2007 Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet overfor den stakkars lille gule saken som blir overkjørt Tror jeg må finne en annen i løpet av dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 26. november 2007 #1656 Del Skrevet 26. november 2007 Stakkars lille gule runding... Eller no'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. november 2007 #1657 Del Skrevet 26. november 2007 nei, men jeg er jo ikke så veldig snill av meg Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet overfor den stakkars lille gule saken som blir overkjørt Tror jeg må finne en annen i løpet av dagen... Du er ikke så snill, men du får likevel dårlig samvittighet av å poste en litt slem smiley? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1658 Del Skrevet 26. november 2007 Du er ikke så snill, men du får likevel dårlig samvittighet av å poste en litt slem smiley? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 26. november 2007 #1659 Del Skrevet 26. november 2007 Go'dagen-go'dagen... Hadde du bodd her, så hadde du ikke tenkt på sykkel-smiley i dag. Masse fin nysnø her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 Forfatter #1660 Del Skrevet 26. november 2007 Go'dagen-go'dagen... Hadde du bodd her, så hadde du ikke tenkt på sykkel-smiley i dag. Masse fin nysnø her... Tror ikke det kommer til å komme snø her på denne siden av nyttår, jeg (Men i helgen lagde minime og jeg snømann, snølykt og snøengler :juhu: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå