Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvor tar du alt fra :pls:

:hoho: nei det kan du si....og vil det noen gang ta en ende er jo neste naturlige spørsmål

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: nei det kan du si....og vil det noen gang ta en ende er jo neste naturlige spørsmål

Det får vi da håpe at det ikke gjør :fnise:

Skrevet

Nå skulle jeg ned og hente posten....da fikk jeg et glimt av meg selv i vinduet og måtte le igjen....jeg har kaktussveis...det er en blanding av karius og baktus....dere kan jo bare forestille dere hvor søt jeg er :fnise:

Skrevet
Det får vi da håpe at det ikke gjør :fnise:

Orakelet Brukernavn :sjarmor:

Skrevet

Her har dere fått :skravle: fra dere i dag i allefall! :jepp:

Jeg får ikke sett noen sine bilder jeg, enda jeg har et par av dere på MSN. Av en eller annen grunn får jeg ikke sett space? :sur:

Skrevet
Der slo jeg til igjen, ja...har vært mange smarte idèer som har poppet ut fra hjernen min idag :lur:

:jepp::ler:

Hvor tar du alt fra :pls:

Hun har en ekstrahjerne tror jeg... :ler:

Nå skulle jeg ned og hente posten....da fikk jeg et glimt av meg selv i vinduet og måtte le igjen....jeg har kaktussveis...det er en blanding av karius og baktus....dere kan jo bare forestille dere hvor søt jeg er :fnise:

:hoho: Forlanger mobilbilde tilsendt!!! :hoho:

Her har dere fått :skravle: fra dere i dag i allefall! :jepp:

Jeg får ikke sett noen sine bilder jeg, enda jeg har et par av dere på MSN. Av en eller annen grunn får jeg ikke sett space? :sur:

Ikke mitt heller? :klø:

Skrevet (endret)

Ikke mitt heller? :klø:

Jeg får heller ikke opp spacet ditt BN, og heller ikke ditt Annie, enda der har jeg jo vært før :klø:

Endret av Impala
Skrevet

HAr oppdatert innstillingene. Dere kan prøve nå, og funker det ikke så gi meg beskjed.

Skrevet
HAr oppdatert innstillingene. Dere kan prøve nå, og funker det ikke så gi meg beskjed.

Funker nå :)

Skrevet

Og nå fant jeg ut at jeg kunne se mitt eget kontaktkort. Det har jeg leta etter, men tydeligvis ikke godt nok :ler:

Skrevet
Funker nå :)

BRA!!!

Og nå fant jeg ut at jeg kunne se mitt eget kontaktkort. Det har jeg leta etter, men tydeligvis ikke godt nok :ler:

TTT :tunge1:

Skrevet

:rope: Good moorgen

Setter igjen litt flere :kaffekopp: til de som trenger det!!!

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...