Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skulle jeg ned og hente posten....da fikk jeg et glimt av meg selv i vinduet og måtte le igjen....jeg har kaktussveis...det er en blanding av karius og baktus....dere kan jo bare forestille dere hvor søt jeg er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere fått :skravle: fra dere i dag i allefall! :jepp:

Jeg får ikke sett noen sine bilder jeg, enda jeg har et par av dere på MSN. Av en eller annen grunn får jeg ikke sett space? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der slo jeg til igjen, ja...har vært mange smarte idèer som har poppet ut fra hjernen min idag :lur:

:jepp::ler:

Hvor tar du alt fra :pls:

Hun har en ekstrahjerne tror jeg... :ler:

Nå skulle jeg ned og hente posten....da fikk jeg et glimt av meg selv i vinduet og måtte le igjen....jeg har kaktussveis...det er en blanding av karius og baktus....dere kan jo bare forestille dere hvor søt jeg er :fnise:

:hoho: Forlanger mobilbilde tilsendt!!! :hoho:

Her har dere fått :skravle: fra dere i dag i allefall! :jepp:

Jeg får ikke sett noen sine bilder jeg, enda jeg har et par av dere på MSN. Av en eller annen grunn får jeg ikke sett space? :sur:

Ikke mitt heller? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mitt heller? :klø:

Jeg får heller ikke opp spacet ditt BN, og heller ikke ditt Annie, enda der har jeg jo vært før :klø:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker nå :)

BRA!!!

Og nå fant jeg ut at jeg kunne se mitt eget kontaktkort. Det har jeg leta etter, men tydeligvis ikke godt nok :ler:

TTT :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...