Gjest Begonia Skrevet 14. november 2007 #1381 Del Skrevet 14. november 2007 Du och jag, Begonia! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1382 Del Skrevet 15. november 2007 BØØØ! Bare lager litt bøll. gøy med bøll HEEEEEEEEEEER ER JEG!!!! :juhu: :juhu: Ja, alle sammen! :klemmer: signerer den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1383 Del Skrevet 15. november 2007 Når klokken var "på tide å stå opp" i dag prikket jeg mannen på skulderen og gryntet at det var hans tur til å kjøre på sfo, og så sov jeg en time til (når jeg ikke skal kjøre på sfo kan jeg faktisk utnytte at jeg har flexitid) Blir jo sent før jeg kan dra hjem også da, men det går vel bra en dag sånn. Er møte i kveld allikevel, så jeg får uansett ikke brukt ettermidagen til noe fornuftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. november 2007 #1384 Del Skrevet 15. november 2007 Morn. Bare innom og leter etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. november 2007 #1385 Del Skrevet 15. november 2007 HOLA CHICA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1386 Del Skrevet 15. november 2007 Morn. Bare innom og leter etter Det var en trøtt Begonia HOLA CHICA!!! HOLA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. november 2007 #1387 Del Skrevet 15. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1388 Del Skrevet 15. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2007 #1389 Del Skrevet 15. november 2007 Når klokken var "på tide å stå opp" i dag prikket jeg mannen på skulderen og gryntet at det var hans tur til å kjøre på sfo, og så sov jeg en time til (når jeg ikke skal kjøre på sfo kan jeg faktisk utnytte at jeg har flexitid) Blir jo sent før jeg kan dra hjem også da, men det går vel bra en dag sånn. Er møte i kveld allikevel, så jeg får uansett ikke brukt ettermidagen til noe fornuftig.. Fornuftig bruk av tid! Stille hos deg også i dag, skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1390 Del Skrevet 15. november 2007 Fornuftig bruk av tid! Stille hos deg også i dag, skjønner jeg. Stille her inne, men det er fordi jeg faktisk har jobbet i hele dag Jeg har fått ansvaret for markedsføringen for neste år, og det er noe jeg gleder meg til å ta fatt på selv om jeg ikke har peiling :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2007 #1391 Del Skrevet 15. november 2007 Stille her inne, men det er fordi jeg faktisk har jobbet i hele dag Jeg har fått ansvaret for markedsføringen for neste år, og det er noe jeg gleder meg til å ta fatt på selv om jeg ikke har peiling :juhu: Så morsomt med nye utfordringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1392 Del Skrevet 15. november 2007 Så morsomt med nye utfordringer! Ja, ikke sant! Spesielt med tanke på at det er noe jeg for det første faktisk kan få til, for det andre er det med på å styre arbeidsdagene mine neste år, og i beste fall om jeg gjør en eksepsjonelt god jobb kan jeg få full stilling her etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2007 #1393 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, ikke sant! Spesielt med tanke på at det er noe jeg for det første faktisk kan få til, for det andre er det med på å styre arbeidsdagene mine neste år, og i beste fall om jeg gjør en eksepsjonelt god jobb kan jeg få full stilling her etterhvert.. Dette fikser du helt sikkert - ekstra motiverende hvis det ligger full stilling og vinker i det fjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1394 Del Skrevet 15. november 2007 Dette fikser du helt sikkert - ekstra motiverende hvis det ligger full stilling og vinker i det fjerne (det er ganske langt borte i det fjerne, da, men allikevel..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. november 2007 #1395 Del Skrevet 15. november 2007 Så spennende med nye utfordringer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1396 Del Skrevet 15. november 2007 Så spennende med nye utfordringer da (bare det ikke blir FOR spennende ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. november 2007 #1397 Del Skrevet 15. november 2007 (bare det ikke blir FOR spennende ) Er det fare for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1398 Del Skrevet 15. november 2007 Er det fare for det? Tja, jeg tar meg jo litt vann over hodet her, da, men samtidig så har jeg jo sjefen som støtte, så det burde vel gå greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. november 2007 #1399 Del Skrevet 15. november 2007 Tja, jeg tar meg jo litt vann over hodet her, da, men samtidig så har jeg jo sjefen som støtte, så det burde vel gå greit.. Det gjør det helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. november 2007 Forfatter #1400 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg trenger uansett utstrakt fingerkryssing, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå