Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1241 Del Skrevet 8. november 2007 Trøtt i dag jeg også.......... Når jeg våknet i morges var jeg så trøtt at jeg greide ikke å glede meg over at vi skal på tur i morgen en gang, men nå har gleden kommet tilbake på tross av trøttheten :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1242 Del Skrevet 8. november 2007 Når jeg våknet i morges var jeg så trøtt at jeg greide ikke å glede meg over at vi skal på tur i morgen en gang, men nå har gleden kommet tilbake på tross av trøttheten :juhu: Sånn skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1243 Del Skrevet 8. november 2007 :banantroll: :juhu: HURRA FOR MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1244 Del Skrevet 8. november 2007 2000 PARTY :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1245 Del Skrevet 8. november 2007 Litt skuffet over at jeg ikke fikk ny tittel jeg, da...er lei c-kjendis statusen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #1246 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) 2000 :juhu: :blåse: Endret 8. november 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #1247 Del Skrevet 8. november 2007 Litt skuffet over at jeg ikke fikk ny tittel jeg, da...er lei c-kjendis statusen min... Du får jobbe på da skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1248 Del Skrevet 8. november 2007 Du får jobbe på da skjønner du Når får jeg ny tittel da, vet du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. november 2007 #1249 Del Skrevet 8. november 2007 Dallandra, men er ikke det pakkekalender da? :klø: Når jeg hører pakkekalender så tenker jeg 1000-vis av billige biler, pennepakker og sånt smårot som de har mer enn nok av fra før, evt pakkekalendere i mange tusen-kronersklassen som jeg hører om at enkelte har. Nei, jeg skal med tiden bli en sånn skikkelig perfekt kgmor som har adventskalender full av sunne verdier og sånn, besøke oldemor og gi til frelsesarmeen og gå i kirken og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1250 Del Skrevet 8. november 2007 Når jeg hører pakkekalender så tenker jeg 1000-vis av billige biler, pennepakker og sånt smårot som de har mer enn nok av fra før, evt pakkekalendere i mange tusen-kronersklassen som jeg hører om at enkelte har. Nei, jeg skal med tiden bli en sånn skikkelig perfekt kgmor som har adventskalender full av sunne verdier og sånn, besøke oldemor og gi til frelsesarmeen og gå i kirken og sånn. Vi er vel et sted derimellom tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1251 Del Skrevet 8. november 2007 Dropper sånne billigplast som bare er søppel, kjøper ting som kan brukes (og koser meg med det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1252 Del Skrevet 8. november 2007 Dropper sånne billigplast som bare er søppel, kjøper ting som kan brukes (og koser meg med det!) Me 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1253 Del Skrevet 8. november 2007 Må visst jobbe litt .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1254 Del Skrevet 8. november 2007 Må visst jobbe litt .... Jeg også faktisk....men dagens mål er jo nådd, så da er det ikke noe hastverk resten av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2007 #1255 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer med 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1256 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg også faktisk....men dagens mål er jo nådd, så da er det ikke noe hastverk resten av dagen Har du ikke satt deg et nytt et da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1257 Del Skrevet 8. november 2007 Har du ikke satt deg et nytt et da ? Jo, men da må jeg finne ut når jeg skifter tittel først...vet jeg så det et sted, men husker ikke hvor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1258 Del Skrevet 8. november 2007 50000 før jul elller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2007 Forfatter #1259 Del Skrevet 8. november 2007 50000 før jul elller noe sånt? Var visst Annie, det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #1260 Del Skrevet 8. november 2007 Var visst Annie, det Åhhhh - da har jeg tatt litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå