Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Trøtt i dag jeg også..........

Når jeg våknet i morges var jeg så trøtt at jeg greide ikke å glede meg over at vi skal på tur i morgen en gang, men nå har gleden kommet tilbake på tross av trøttheten :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg våknet i morges var jeg så trøtt at jeg greide ikke å glede meg over at vi skal på tur i morgen en gang, men nå har gleden kommet tilbake på tross av trøttheten :juhu:

Sånn skal det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skuffet over at jeg ikke fikk ny tittel jeg, da...er lei c-kjendis statusen min... :sjenert:

Du får jobbe på da skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra
Dallandra, men er ikke det pakkekalender da? :klø:

Når jeg hører pakkekalender så tenker jeg 1000-vis av billige biler, pennepakker og sånt smårot som de har mer enn nok av fra før, evt pakkekalendere i mange tusen-kronersklassen som jeg hører om at enkelte har.

Nei, jeg skal med tiden bli en sånn skikkelig perfekt kgmor som har adventskalender full av sunne verdier og sånn, besøke oldemor og gi til frelsesarmeen og gå i kirken og sånn. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører pakkekalender så tenker jeg 1000-vis av billige biler, pennepakker og sånt smårot som de har mer enn nok av fra før, evt pakkekalendere i mange tusen-kronersklassen som jeg hører om at enkelte har.

Nei, jeg skal med tiden bli en sånn skikkelig perfekt kgmor som har adventskalender full av sunne verdier og sånn, besøke oldemor og gi til frelsesarmeen og gå i kirken og sånn. :hoho:

:hoho:

Vi er vel et sted derimellom tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må visst jobbe litt ....

Jeg også faktisk....men dagens mål er jo nådd, så da er det ikke noe hastverk resten av dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også faktisk....men dagens mål er jo nådd, så da er det ikke noe hastverk resten av dagen :fnise:

Har du ikke satt deg et nytt et da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har du ikke satt deg et nytt et da ?

Jo, men da må jeg finne ut når jeg skifter tittel først...vet jeg så det et sted, men husker ikke hvor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...