Annie Skrevet 6. november 2007 #1161 Del Skrevet 6. november 2007 Du er nyfødt du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 6. november 2007 #1162 Del Skrevet 6. november 2007 Du er nyfødt du Jepp! Og jeg er født med en kromosomfeil er jeg redd HEIA ROSENBORG :juhu: :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1163 Del Skrevet 6. november 2007 Om det bare er en så gjør det ikke så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 6. november 2007 #1164 Del Skrevet 6. november 2007 Om det bare er en så gjør det ikke så mye... Vet ikke om flere. Men den ene er vel behørig presentert i diverse dagbøker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1165 Del Skrevet 6. november 2007 Skulle tro det ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1166 Del Skrevet 7. november 2007 Jepp! Og jeg er født med en kromosomfeil er jeg redd HEIA ROSENBORG :juhu: :banantroll: :juhu: :juhu: :juhu: :ball: :juhu: :juhu: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1167 Del Skrevet 7. november 2007 Innlegget over til tross, så er jeg igjen i dag...men det gjør vel ikke noe, for først skal jeg bare gjennom denne dagen her på den jobben hvor jeg trives, så skal jeg på en greie i kveld med jentene fra den andre jobben, så da er vips denne dagen over, så skal jeg jobbe her igjen i morgen også, og på kvelden kommer foreldrene mine, og vips så var den dagen også over og DA er det fredag!! Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. november 2007 #1168 Del Skrevet 7. november 2007 Innlegget over til tross, så er jeg igjen i dag...men det gjør vel ikke noe, for først skal jeg bare gjennom denne dagen her på den jobben hvor jeg trives, så skal jeg på en greie i kveld med jentene fra den andre jobben, så da er vips denne dagen over, så skal jeg jobbe her igjen i morgen også, og på kvelden kommer foreldrene mine, og vips så var den dagen også over og DA er det fredag!! Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg!!! Flere enn meg som har nedtelling til helg, ser jeg God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1169 Del Skrevet 7. november 2007 Ja, gleder meg MASSE til denne helgen...mannen og jeg skal på romantisk tur for to :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. november 2007 #1170 Del Skrevet 7. november 2007 :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. november 2007 #1171 Del Skrevet 7. november 2007 Ja, gleder meg MASSE til denne helgen...mannen og jeg skal på romantisk tur for to :love: Åhhh, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #1172 Del Skrevet 7. november 2007 Innlegget over til tross, så er jeg igjen i dag...men det gjør vel ikke noe, for først skal jeg bare gjennom denne dagen her på den jobben hvor jeg trives, så skal jeg på en greie i kveld med jentene fra den andre jobben, så da er vips denne dagen over, så skal jeg jobbe her igjen i morgen også, og på kvelden kommer foreldrene mine, og vips så var den dagen også over og DA er det fredag!! Gleder meg gleder meg gleder meg gleder meg!!! Så mye optimisme! Ja, gleder meg MASSE til denne helgen...mannen og jeg skal på romantisk tur for to :love: Heldiggriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1173 Del Skrevet 7. november 2007 Så mye optimisme! Heldiggriser! ja, i dag er jeg optimistisk for oss alle (måtte det vare...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2007 #1174 Del Skrevet 7. november 2007 Passer perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. november 2007 #1175 Del Skrevet 7. november 2007 Tar imot all optimisme med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1176 Del Skrevet 7. november 2007 Er det forresten noen som har en god og fungerende skulder i bytte mot litt av den optimismen min??? *håpefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1177 Del Skrevet 7. november 2007 Dersom jeg spiser lunsjen min nå (ikke fordi jeg er sulten, men fordi jeg er sjessen ) er det greit å gå hjem tidlig fordi man blir sulten da?? :klø: () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. november 2007 Forfatter #1178 Del Skrevet 7. november 2007 Jammen var det stille her i dag, gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. november 2007 #1179 Del Skrevet 7. november 2007 *er her med skjønningen på fanget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 7. november 2007 #1180 Del Skrevet 7. november 2007 Er tilbake jeg. Ble plutselig uten nettforbindelse en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå