Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nettoppnettopp. Har store planer for dagen - har tenkt å få masse gjort, så får vi se om jeg får tid til litt jobbing også :fnise:

KG?

Regner med at jobbingen er nedprioritert ;)

KG er jobb!

ÅÅ nå fikk jeg lyst på :kaffekopp:

Jeg tror jeg tar meg en pause fra pausen og finner meg en kopp :fnise:

Pause-pause :skratte:

Sliter med å få noen kontrakter riktig her, men tror jeg er i mål nå og kan sende de ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ nå fikk jeg lyst på :kaffekopp:

Jeg tror jeg tar meg en pause fra pausen og finner meg en kopp :fnise:

:hoho:

Sliter med å få noen kontrakter riktig her, men tror jeg er i mål nå og kan sende de ut :jepp:

Så nå får du tid til oss? :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begonia og Kamela!! Så koselig at dere stakk innom og hilste på Annie og meg :)

Pause-pausen var bra :fnise:

Og KG vil naturligvis være top priority i dag :lur:

Akkurat nå leser jeg søknader til en stilling - det synes jeg er gøy. Men det er jo ikke jobb i den forstand...det er mer nyskjerrighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle...jeg var jo liksom "tom" eller i dårlig humør eller kall det hva du vil, i går...så kom jeg hjem...og etter å ha vært sammen med snuppa i 30 sekunder var jeg glad igjen :rødme: Jeg er bare så utrolig glad i den ungen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt genialt ut! Jeg har det sånn med Helten min! :hjerter_rundt:

Så heldige vi er som har sånne mennesker i livet vårt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har dårlig samvittighet på det området ofte....men jeg prøver så godt jeg kan. Til helgen skal jeg bare konsentrere meg om helten min, så frem til det har jeg tenkt å konsentere meg om miniheltinnen min :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt dårlig samvittighet for Helten i et par måneder og spesielt de par siste ukene. Jeg går rundt i oppgavetåke og har ikke ork til matlaging og husarbeid, så mye faller på ham. Men jeg har passet på å ta klisjepauser da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dårlig samvittighet for Helten i et par måneder og spesielt de par siste ukene. Jeg går rundt i oppgavetåke og har ikke ork til matlaging og husarbeid, så mye faller på ham. Men jeg har passet på å ta klisjepauser da! :fnise:

Men du har absolut gyldig grunn for å la en del ting falle på helten, da!! Og det er jeg SIKKER på at mannen også er enig i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er absolutt enig i at det er riktig prioritering, men jeg får nå litt dårlig samvittighet for det. Jeg er tross alt litt rar! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er absolutt enig i at det er riktig prioritering, men jeg får nå litt dårlig samvittighet for det. Jeg er tross alt litt rar! :ler:

Det er fordi du er et godt og omtenksomt menneske som elsker helten sin! Og det er det ingen som skal være lei seg for :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...