Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1101 Del Skrevet 6. november 2007 Regner med at jobbingen er nedprioritert Bøtt åffkårs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1102 Del Skrevet 6. november 2007 GUDD GUDD!! Fy flate så godt det er med på morran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1103 Del Skrevet 6. november 2007 ÅÅ nå fikk jeg lyst på Jeg tror jeg tar meg en pause fra pausen og finner meg en kopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #1104 Del Skrevet 6. november 2007 Nettoppnettopp. Har store planer for dagen - har tenkt å få masse gjort, så får vi se om jeg får tid til litt jobbing også KG? Regner med at jobbingen er nedprioritert KG er jobb! ÅÅ nå fikk jeg lyst på Jeg tror jeg tar meg en pause fra pausen og finner meg en kopp Pause-pause Sliter med å få noen kontrakter riktig her, men tror jeg er i mål nå og kan sende de ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1105 Del Skrevet 6. november 2007 ÅÅ nå fikk jeg lyst på Jeg tror jeg tar meg en pause fra pausen og finner meg en kopp Sliter med å få noen kontrakter riktig her, men tror jeg er i mål nå og kan sende de ut Så nå får du tid til oss? :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 6. november 2007 #1106 Del Skrevet 6. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2007 #1107 Del Skrevet 6. november 2007 Så nå får du tid til oss? :juhu: Tar meg ihvertfall litt tid! God morgen, Begonia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1108 Del Skrevet 6. november 2007 Begonia og Kamela!! Så koselig at dere stakk innom og hilste på Annie og meg Pause-pausen var bra Og KG vil naturligvis være top priority i dag Akkurat nå leser jeg søknader til en stilling - det synes jeg er gøy. Men det er jo ikke jobb i den forstand...det er mer nyskjerrighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 6. november 2007 #1109 Del Skrevet 6. november 2007 Tenkte kanskje du hadde lyst på en pause-pause til, så jeg tok med mer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1110 Del Skrevet 6. november 2007 Strålende!! pausepauser er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1111 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg må bare fortelle...jeg var jo liksom "tom" eller i dårlig humør eller kall det hva du vil, i går...så kom jeg hjem...og etter å ha vært sammen med snuppa i 30 sekunder var jeg glad igjen :rødme: Jeg er bare så utrolig glad i den ungen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1112 Del Skrevet 6. november 2007 Høres helt genialt ut! Jeg har det sånn med Helten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1113 Del Skrevet 6. november 2007 Høres helt genialt ut! Jeg har det sånn med Helten min! Så heldige vi er som har sånne mennesker i livet vårt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1114 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, og det gjelder å ta vare på dem også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2007 #1115 Del Skrevet 6. november 2007 Vil ikke lese stillingsannonser. Da blir jeg bare deprimert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1116 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, jeg har dårlig samvittighet på det området ofte....men jeg prøver så godt jeg kan. Til helgen skal jeg bare konsentrere meg om helten min, så frem til det har jeg tenkt å konsentere meg om miniheltinnen min :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1117 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har hatt dårlig samvittighet for Helten i et par måneder og spesielt de par siste ukene. Jeg går rundt i oppgavetåke og har ikke ork til matlaging og husarbeid, så mye faller på ham. Men jeg har passet på å ta klisjepauser da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1118 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har hatt dårlig samvittighet for Helten i et par måneder og spesielt de par siste ukene. Jeg går rundt i oppgavetåke og har ikke ork til matlaging og husarbeid, så mye faller på ham. Men jeg har passet på å ta klisjepauser da! Men du har absolut gyldig grunn for å la en del ting falle på helten, da!! Og det er jeg SIKKER på at mannen også er enig i!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 6. november 2007 #1119 Del Skrevet 6. november 2007 Han er absolutt enig i at det er riktig prioritering, men jeg får nå litt dårlig samvittighet for det. Jeg er tross alt litt rar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #1120 Del Skrevet 6. november 2007 Han er absolutt enig i at det er riktig prioritering, men jeg får nå litt dårlig samvittighet for det. Jeg er tross alt litt rar! Det er fordi du er et godt og omtenksomt menneske som elsker helten sin! Og det er det ingen som skal være lei seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå