Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Åh, så dumt med bokklubben!

Vi burde nesten sett det komme..

Ja...de må jo tape masse på det, så det var vel egentlig ikke så rart at de avsluttet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller kanskje du skal ga til anskaffelse av en gapahuk til deg og mannen :skratte: , med tanke på privatliv!

Heller ingen dum ide :ler:

Må man forresten skatte av de gavekortene når du har fått så mange? Det er vel noe med kr 10000,- i året greier... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ingen dum ide :ler:

Må man forresten skatte av de gavekortene når du har fått så mange? Det er vel noe med kr 10000,- i året greier... :klø:

Du tuller med meg nå, vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Sist jeg hørte så gjorde de ett stooooort poeng at det var skattefrie kroner da vinneren snakket om at det ikke ble så mye etter skatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å ramle inn mail etter mail med utsolgt fra bokklubben....skal bli spennende å se om det meste allikevel dukker opp etterhvert, eller hva som blir status til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare si god natt til deg... :sove:

Og en god natt ble det. Som jeg har :sove: i natt!! Sovnet FØR Greys, og var våken bare to ganger i natt, og den tredje gangen sto jeg opp og da var kl. 0700! Føler meg uthvilt, og det er ikke så ofte, altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en god natt ble det. Som jeg har :sove: i natt!! Sovnet FØR Greys, og var våken bare to ganger i natt, og den tredje gangen sto jeg opp og da var kl. 0700! Føler meg uthvilt, og det er ikke så ofte, altså!!

God morgen :sol:

Ønsker deg en flott dag, begynnelsen ser ihvertfall fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God morgen :sol:

Ønsker deg en flott dag, begynnelsen ser ihvertfall fin ut :)

Strålende start. Når jeg kom på jobb fikk jeg fantastiske nyheter også, så denne dagen tegner å bli bra :sol: (bank i bordet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det :snø: det :snø: tiddelibom....

Bare så synd det er hjemme hos meg, og jeg bare fikk høre om det via sms....her på jobb hos meg snør det ikke :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri huske at det har skjedd meg gitt.... :ler:

Strålende start. Når jeg kom på jobb fikk jeg fantastiske nyheter også, så denne dagen tegner å bli bra :sol: (bank i bordet..)

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...