Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Jeg skal snaaart sette på en vaskemaskin, og så skal jeg pakke noen julegaver faktisk...de som er til mannen er det greit å pakke inn i tilfelle han snubler over dem... :) Gleder meg til jul, jeg :Nikke:

Så flink du er da - kjøpt og klar til innpakking allerede!

:hoppe: Gleder meg til jul jeg også. Julegaveproduksjonen går for fullt her...

Hva lager du?

Ja, du er jo så flink å lage, du, da...kjøper bare jeg i år... :sjenert:

Har tenkt å finne på noe småtteri som poden og jeg kan pusle litt med, han synes ikke sånt er så veldig moro lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt å finne på noe småtteri som poden og jeg kan pusle litt med, han synes ikke sånt er så veldig moro lenger.

Snuppa her i huset gleder seg til alt vi skal gjøre før jul, men da er det snakk om å lage julegodterier, kaker, snadder osv. I fjor gikk jeg hjemme før jul, så vi gjorde MASSE. Vi får se hvor mye vi rekker i år, men gleder oss gjør vi i hvertfall begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia
Ja, du er jo så flink å lage, du, da...kjøper bare jeg i år... :sjenert:

Om gavene er kjøpt eller laget selv har vel ikke så mye å si. Så lenge det er varme tanker og kjærlighet som er drivkraften. Og jeg hadde sikkert ikke fått laget stort jeg heller, om jeg hadde familie og jobb å ta vare på. Jeg har tross alt bar meg selv, og en lettstelt leilighet å holde orden på. Og da må jeg ha noe fornuftig å fordrive tiden med... :klemmer:

Hva lager du?

Her går det mest i strikkede sokker og skjerf, broderte bilder og pastaengler. Men noen andre småting dukker også opp underveis. Skal bl.a lage to scrap-album, men de er ikke kommet lenger enn til tankestadiet enda...

Håper du finner på noe kos sammen med poden. :klemmer:

Snuppa her i huset gleder seg til alt vi skal gjøre før jul, men da er det snakk om å lage julegodterier, kaker, snadder osv. I fjor gikk jeg hjemme før jul, så vi gjorde MASSE. Vi får se hvor mye vi rekker i år, men gleder oss gjør vi i hvertfall begge to :)

Må være fantastisk å kunne kose seg med sånt sammen med snuppa. Nyt det :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baking og godteri er alltid populært her også!

Om gavene er kjøpt eller laget selv har vel ikke så mye å si. Så lenge det er varme tanker og kjærlighet som er drivkraften. Og jeg hadde sikkert ikke fått laget stort jeg heller, om jeg hadde familie og jobb å ta vare på. Jeg har tross alt bar meg selv, og en lettstelt leilighet å holde orden på. Og da må jeg ha noe fornuftig å fordrive tiden med... :klemmer:

Her går det mest i strikkede sokker og skjerf, broderte bilder og pastaengler. Men noen andre småting dukker også opp underveis. Skal bl.a lage to scrap-album, men de er ikke kommet lenger enn til tankestadiet enda...

Håper du finner på noe kos sammen med poden. :klemmer:

Må være fantastisk å kunne kose seg med sånt sammen med snuppa. Nyt det :love:

Noe skal det nok bli!

Så noen griser i et Panduroblad, skal males røde og hvite, kanskje det blir årets verk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen.

Nå skal jeg spise frokost og så ut på tur. :goodbye:

GOD TUR!!

Her regner det og så blåser det paddehatter, så jeg skulle gjerne tatt meg en tur ut selv (det er da jeg liker aller best å være på tur) men jeg er alene med snuppa, så da får det vente til mannen kommer hjem så han kan passe på henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Begonia

Morn-morn! :goodbye:

Blåser friskt her også. Og jeg har ikke tenkt meg over dørstokken i dag. Skal kose meg inne med kakao og broderi i dag. Kjenner at en liten forkjølelse prøver å trenge seg på. Og da har jeg en god unnskyldning for å holde meg inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR!!

Her regner det og så blåser det paddehatter, så jeg skulle gjerne tatt meg en tur ut selv (det er da jeg liker aller best å være på tur) men jeg er alene med snuppa, så da får det vente til mannen kommer hjem så han kan passe på henne :)

:klø:

:fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snaaart sette på en vaskemaskin, og så skal jeg pakke noen julegaver faktisk...de som er til mannen er det greit å pakke inn i tilfelle han snubler over dem... :) Gleder meg til jul, jeg :Nikke:

Ferdig med julegaver! :dåne: Om det så bare er en, så er det imponerende!!

:hoppe: Gleder meg til jul jeg også. Julegaveproduksjonen går for fullt her...

Så flink du er! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn! :goodbye:

Blåser friskt her også. Og jeg har ikke tenkt meg over dørstokken i dag. Skal kose meg inne med kakao og broderi i dag. Kjenner at en liten forkjølelse prøver å trenge seg på. Og da har jeg en god unnskyldning for å holde meg inne...

Lurt å holde seg inne når du brygger på en forkjølelse. Ikke la den få tak!!

:klø:

:fryser:

Hvis du er skikkelig kledd er det bare SÅ deilig å kjenne vinden river og rusker i deg, og at regnet pisker i ansiktet!! Er det bare meg som synes det?? :klø:

Ferdig med julegaver! :dåne: Om det så bare er en, så er det imponerende!!

Jeg har nesten alle ferdig lanlagt. Alle er ikke kommet i hus ennå, men mange er kommet i hus :juhu: Men de aller fleste skal ikke pakkes inn før uti desember. Da skal jeg sitter med julemusikk bakgrunnen og kose meg :tree::nissekonekyss::gave:

*livstegn*

Så koselig at du stakk innom - sjelden dame å se om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

RIIIIIISE AND SHIIIIINE!! :juhu: Det er mandags morgen!! :hoppe:

OK da, det var i overkant ivrig..... :Gjesp:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIIIIIISE AND SHIIIIINE!! :juhu: Det er mandags morgen!! :hoppe:

OK da, det var i overkant ivrig..... :Gjesp:

:ler: ja, kanskje litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...