kort innpå Skrevet 14. oktober 2007 #621 Del Skrevet 14. oktober 2007 Krydderkake, brownis, lefse og ostekake ??? TIL ALLE SOM KOMMER INNOM !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #622 Del Skrevet 14. oktober 2007 Annie - du er rå..... Her er det også tomt :klø: Har du vært på et aldri så lite raid, Annie? Eh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. oktober 2007 #623 Del Skrevet 14. oktober 2007 Krydderkake, brownis, lefse og ostekake ??? TIL ALLE SOM KOMMER INNOM !!! Tar gjerne litt kake jeg.... Skal jeg ta med til tante også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #624 Del Skrevet 14. oktober 2007 Krydderkake, brownis, lefse og ostekake ??? TIL ALLE SOM KOMMER INNOM !!! IIIIIIIIIIII FARTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. oktober 2007 #625 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mett jeg, KI, ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. oktober 2007 #626 Del Skrevet 14. oktober 2007 IIIIIIIIIIII FARTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Au... ikke dytt da.... :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 14. oktober 2007 #627 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tar gjerne litt kake jeg.... Skal jeg ta med til tante også? Ja, ta med til hun også. Hun var savnet i gjengen i dag. :gråte: IIIIIIIIIIII FARTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Du bør ikke kjøre så fort hit, har masse kake igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #628 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, ta med til hun også. Hun var savnet i gjengen i dag. :gråte: Du bør ikke kjøre så fort hit, har masse kake igjen!!! Det kunne du sagt FØR jeg fikk bot!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 14. oktober 2007 #629 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mett jeg, KI, ellers takk. Det er 5 flasker pepsi igjen også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #630 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er 5 flasker pepsi igjen også..... Gjør meg helt flat inntil veggen så Jokern kommer forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 14. oktober 2007 #631 Del Skrevet 14. oktober 2007 Au... ikke dytt da.... :blaaveis: Det kunne du sagt FØR jeg fikk bot!! Det har du godt av, med slik frammferd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #632 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det har du godt av, med slik frammferd. Det vakke jeg som dytta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. oktober 2007 #633 Del Skrevet 14. oktober 2007 Gjør meg helt flat inntil veggen så Jokern kommer forbi.. *WRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. oktober 2007 #634 Del Skrevet 14. oktober 2007 Beklager å måtte skuffe dere... KI har ikke peil, det er IKKE pepsi av noe slag i dette huset Bare Cola og Tab Men kake har vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 14. oktober 2007 #635 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det vakke jeg som dytta!! Å joda, skravla sa det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. oktober 2007 #636 Del Skrevet 14. oktober 2007 Beklager å måtte skuffe dere... KI har ikke peil, det er IKKE pepsi av noe slag i dette huset Bare Cola og Tab Men kake har vi! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. oktober 2007 #637 Del Skrevet 14. oktober 2007 Å joda, skravla sa det. Og jeg har :blaaveis: som bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2007 #638 Del Skrevet 14. oktober 2007 Beklager å måtte skuffe dere... KI har ikke peil, det er IKKE pepsi av noe slag i dette huset Bare Cola og Tab Men kake har vi! TAB???? LØØØØØØØØYYYYYYYYYYYPEEEEEEEEEEE!!! Å joda, skravla sa det. Når ble hun troverdig??? :klø: Og jeg har :blaaveis: som bevis. Ække min feil at du glemte å balansere i vinduskarmen og ramla ned!! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. oktober 2007 #639 Del Skrevet 14. oktober 2007 TAB???? LØØØØØØØØYYYYYYYYYYYPEEEEEEEEEEE!!! Når ble hun troverdig??? :klø: Ække min feil at du glemte å balansere i vinduskarmen og ramla ned!! :slåss: Halloen.... det har jeg da vært bestandig...... : :blaaveis: fikk jeg da du hoppet ned fra vinduskarmen. Så det er din feil...... :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. oktober 2007 #640 Del Skrevet 14. oktober 2007 Er vinduskarmen til vinduskarmen sååå utstbil?? *klatrer ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå