Brukernavn Skrevet 27. september 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 27. september 2007 Hola BN Buon Giorno right back at ya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 27. september 2007 #162 Del Skrevet 27. september 2007 Helleuuuu Nå skal jeg rydde og bale litt med papirene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. september 2007 Forfatter #163 Del Skrevet 27. september 2007 Helleuuuu Nå skal jeg rydde og bale litt med papirene mine. Og jeg skal fortsette med det samme jeg har gjort så langt i dag; ingenting fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 27. september 2007 #164 Del Skrevet 27. september 2007 Hjelpe meg!? Jeg er forresten litt sånn og akkurat nå. Hvorfor ser du i bloggen min. Det finnes da ingen mening i det jeg holder på med akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #165 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg vil bare få lov til å påpeke at jeg IKKE er på topp 20 listen *stolt* Nå er du det Dog på en lusen 19 plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. september 2007 Forfatter #166 Del Skrevet 27. september 2007 Hjelpe meg!? Jeg er forresten litt sånn og akkurat nå. Hvorfor ser du i bloggen min. Det finnes da ingen mening i det jeg holder på med akkurat nå. *tasser inn i bloggen* Nå er du det Dog på en lusen 19 plass.... Det er Jokerns feil....jeg måtte bare svare henne, og da måtte jeg bare sjekke om det hadde skjedd noe annet spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. september 2007 #167 Del Skrevet 27. september 2007 Så stille det er her inne da.. :klø: Kanskje det er noe på TV? Ah! To episoder på rappen av hotel cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #168 Del Skrevet 27. september 2007 Både Skravla, Daria og Multi er på tur. Da blir det stille her merker jeg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 27. september 2007 #169 Del Skrevet 27. september 2007 *tasser inn i bloggen* Det er Jokerns feil....jeg måtte bare svare henne, og da måtte jeg bare sjekke om det hadde skjedd noe annet spennende... Min feil? ALLTID får jeg skylda. Som om jeg er syndig eller noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #170 Del Skrevet 27. september 2007 Min feil? ALLTID får jeg skylda. Som om jeg er syndig eller noe sånt! Sånn er det å være Joker.. Kan brukes til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. september 2007 #171 Del Skrevet 27. september 2007 Både Skravla, Daria og Multi er på tur. Da blir det stille her merker jeg ja... Jeg pleier da sjelden å skrive noe på KG. Er jo knapt innom vanligvis. Min feil? ALLTID får jeg skylda. Som om jeg er syndig eller noe sånt! Du er Joker'n i ethvert spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #172 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg pleier da sjelden å skrive noe på KG. Er jo knapt innom vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. september 2007 #173 Del Skrevet 27. september 2007 Var det noe eller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #174 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, jeg ble så glad for å se deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. september 2007 #175 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, jeg ble så glad for å se deg... Akkurat.... ja det forklarer jo hvorfor du nesten lo deg i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #176 Del Skrevet 27. september 2007 HYSTERISK GLAD!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 27. september 2007 #177 Del Skrevet 27. september 2007 Sånn er det å være Joker.. Kan brukes til alt Vel, dèt kan jeg jo ikke nekte på Du er Joker'n i ethvert spill. Vent litt. Bra eller dårlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. september 2007 #178 Del Skrevet 27. september 2007 Det er selvfølgelig bra. Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. september 2007 #179 Del Skrevet 28. september 2007 Vel, dèt kan jeg jo ikke nekte på Vent litt. Bra eller dårlig? :klø: Klart det er bra. Det er selvfølgelig bra. Tror jeg... Selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #180 Del Skrevet 28. september 2007 Så stille det er her inne da.. :klø: Kanskje det er noe på TV? Ah! To episoder på rappen av hotel cæsar. Det var i HVERTFALL ikke pga cæsar jeg ikke var her....hadde huset fullt av mannfolk, jeg Min feil? ALLTID får jeg skylda. Som om jeg er syndig eller noe sånt! Neida, det er ikke alltid deg som får skylden - av og til er det Skravla..eller Annie...eller Daria...men denne gangen var det din tur til å skyldes på Jeg pleier da sjelden å skrive noe på KG. Er jo knapt innom vanligvis. Du er Joker'n i ethvert spill. :juhu: Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå