Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #41 Del Skrevet 24. september 2007 Men nå tar jeg lunsj. Om dere kunne være så greie å ta lunsj alle sammen samtidig som meg??? *håpefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #42 Del Skrevet 24. september 2007 Brukernavn skrev: Men nå tar jeg lunsj. Om dere kunne være så greie å ta lunsj alle sammen samtidig som meg??? *håpefull* Dessverre. Jeg har fri og har vært hos tannlegen og borret. Sitter her med ene siden nummen og orker ikke lunsj enda...... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. september 2007 #43 Del Skrevet 24. september 2007 Brukernavn skrev: Nei det tar tid *pustepese* Men heldigvis var det bare en av de bloggene jeg har tilgang til hvor det var skravlet i helgen, så det gikk greit. Ja, jeg brukte litt tid på jobben på å oppdatere meg jeg oså Nå er det enda værre å finne tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #44 Del Skrevet 24. september 2007 Impala skrev: Ja, jeg brukte litt tid på jobben på å oppdatere meg jeg oså Nå er det enda værre å finne tid Den nye sjefen har vel mer krav på deg enn den gamle tenker jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 24. september 2007 Skravla skrev: Dessverre. Jeg har fri og har vært hos tannlegen og borret. Sitter her med ene siden nummen og orker ikke lunsj enda...... :kaffe: Impala skrev: Ja, jeg brukte litt tid på jobben på å oppdatere meg jeg oså Nå er det enda værre å finne tid ja, sånne små-sjefer er ikke til å kimse av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. september 2007 #46 Del Skrevet 24. september 2007 Skravla skrev: Den nye sjefen har vel mer krav på deg enn den gamle tenker jeg..... Han gamle var jo faktisk knapt innom kontoret mitt. Den nye kan jeg nesten ikke ta øynene vekk fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 24. september 2007 Impala skrev: Han gamle var jo faktisk knapt innom kontoret mitt. Den nye kan jeg nesten ikke ta øynene vekk fra så altså er det ikke sjefen som sådan som er så forskjellig, men hvordan DU ser sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. september 2007 #48 Del Skrevet 24. september 2007 Brukernavn skrev: så altså er det ikke sjefen som sådan som er så forskjellig, men hvordan DU ser sjefen Ja, man kan vel si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #49 Del Skrevet 24. september 2007 Fra neste uke kommer det ei som skal avlaste meg litt.... Skal jeg sende henne inn hit, tro....det er jo tross alt det her som er mest tidkrevende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. september 2007 #50 Del Skrevet 24. september 2007 Brukernavn skrev: Fra neste uke kommer det ei som skal avlaste meg litt.... Skal jeg sende henne inn hit, tro....det er jo tross alt det her som er mest tidkrevende Men da får du jo bare mer tid til å være her inne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #51 Del Skrevet 24. september 2007 Brukernavn skrev: Fra neste uke kommer det ei som skal avlaste meg litt.... Skal jeg sende henne inn hit, tro....det er jo tross alt det her som er mest tidkrevende Har du for mye å gjøre BN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #52 Del Skrevet 24. september 2007 Impala skrev: Men da får du jo bare mer tid til å være her inne da Skravla skrev: Har du for mye å gjøre BN. Ja (men som dere skjønenr så gjør jeg det jo ikke... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 24. september 2007 Men nå må dere skravlebøtter slutte å skravle slik en stund, for nå MÅ jeg jobbe litt her, altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. september 2007 #54 Del Skrevet 24. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #55 Del Skrevet 24. september 2007 Brukernavn skrev: Men nå må dere skravlebøtter slutte å skravle slik en stund, for nå MÅ jeg jobbe litt her, altså!! Vi kan jo skravle vi - du behøver jo ikke følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 24. september 2007 Skravla skrev: Vi kan jo skravle vi - du behøver jo ikke følge med Som om det kommer til å skje Slutt sa jeg, slutt!! *gjør meg morsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 24. september 2007 #57 Del Skrevet 24. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 24. september 2007 hei, når passerte jeg 800 innlegg :klø: Det går unna gitt...fortsetter jeg i dette tempoet er jeg oppe i 1000 før jul.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. september 2007 #59 Del Skrevet 24. september 2007 Brukernavn skrev: Som om det kommer til å skje Slutt sa jeg, slutt!! *gjør meg morsk* Hjelper ikke... bra du får noen til å hjelpe deg neste uke... selv om jeg ikke vil henge her på dagtid da..... Dallandra Darcy skrev: Hva er det, Dallis? Brukernavn skrev: hei, når passerte jeg 800 innlegg :klø: Det går unna gitt...fortsetter jeg i dette tempoet er jeg oppe i 1000 før jul.... Dette må være det endelige bevis... passerer både 700 og 00 i løpet av en ukes tid... du som aldri er her... 1000 før jul.... tja det er jo bare 3 måneder igjen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. september 2007 Forfatter #60 Del Skrevet 24. september 2007 Skravla skrev: Hjelper ikke... bra du får noen til å hjelpe deg neste uke... selv om jeg ikke vil henge her på dagtid da..... Du kommer til å bli DYPT savnet!!! Skravla skrev: Dette må være det endelige bevis... passerer både 700 og 00 i løpet av en ukes tid... du som aldri er her... 1000 før jul.... tja det er jo bare 3 måneder igjen da.... Jeg passerte 600 på torsdag....700 på fredag....800 i dag.... Men jeg er sjelden her!! har jo ikke vært her hele helgen jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå