Gå til innhold

Grining

Gjest milkyway

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, har opplevd før at jeg begynner å småsippe etter noen ultraorgasmer. Men i natt aner jeg ikke hva som skjedde. Det kan bare sies som at "beste sex noen sinne" er ikke littegranne dekkende engang, han gjorde alt 100% riktig og vel så det, og til slutt ble det så godt at hele kroppen min klikket og jeg begynner å grine, nesten tute :vetikke:

Han ble jo rimelig friket ut av dette og trodde han gjorde noe galt, men jeg prøvde å hulke fram at det var tvert imot det mest riktige som har blitt gjort der nede. Tror fortsatt han ikke skjønner, han har aldri opplevd noe sånt.

Så hva i alle dager skjedde? Kan noen gi en fin forklaring jeg kan videreføre til han, så han tør å slippe seg så løs igjen som i går? :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Sam Spade
Skrevet

Dette er vel ikke helt unormalt; jeg har hørt om mange jenter som har grått etter sex uten at det er noe galt. Det har vel å gjøre med hormoner?

Fant dette: "It seems that women who cry after sex share something in common with women who experience post-partum depression. Horomones are powerful chemicals in the body, and when they rise or fall drastically, it can cause emotional highs and lows after sex, during pregnancy, after birth and during menopause. The same thing happens during PMS.

What I was shocked to find out is that men also sometimes experience this phenomenon - crying after sex. An orgasm releases a rush of horomones that can have powerful impacts on the emotional state of mind, sometimes leading to crying for no reason. It doesn’t mean that the woman is upset or distressed or embarrassed or hurt; only that she is experiencing a rush of horomones."

Gjest anonym jente
Skrevet

Det skjer med meg også, jeg begynner å hylgrine hvis det blir bra nok. Riktignok får jeg ikke orgasmer under sex, men tror det er like før når jeg begynner å grine. Det skjer oftest i doggystyle.

Skrevet

:grine: Samme skjedde med meg, kjæresten ble kjempestressa og veldig søt, tok lang tid å forklare at jeg ikke var lei meg. Når han skjønnte hva som var skjedd er han bare stolt over å ha fått en slik reaksjon.

Rart at kroppen reagerer så til de grader på egenhånd. Var ingenting å gjøre med det, bare gråt uten at det var noe mer som lå bak, var bare godt :)

Skrevet

[quote name='milkyway' date='21.09.2007 (10:03) '

Så hva i alle dager skjedde? Kan noen gi en fin forklaring jeg kan videreføre til han, så han tør å slippe seg så løs igjen som i går? :-D

Skrevet

Jeg skulle kanskje ikke blande meg i tråden, men jeg har noen ganger også sterke emosjonelle reaksjoner etter orgasme. Men jeg begynner aldri å grine, jeg ler. Ganske kraftig også. Og jeg har et par erfaringer med damer som blir irritert og sprø hva f*** det er som er så morsomt. Jeg føler meg bare så til de grader på topp når det skjer at det er vanskelig å beskrive det.

Skrevet

Thænks for svar, alle sammen :-) Hormoner ja, skal fortelle han det!

Jeg lå jo der og lo og grein om hverandre, lo meg ihjel over reaksjonen min, og var sikker på at jeg hadde skremt han vekk for godt, men han møtte meg i pausen og sa at det var fett og søtt, så ikkeno stress her i gården :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...