Gjest vimselot Skrevet 21. september 2007 #1 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg gir aldri gaver, hverken bursdag eller til jul og ingen blir forbauset eller fornærmet. Joda, jeg har gitt gaver da valpene (les; barna i familien) var små, men ikke mer nå. Skuffer jeg noen? De har jo alt, og har høye inntekter nå. Men jeg burde gå i skammekroken, for jeg har en gave jeg vil gi, men det blir et slags scrap-book album, og jeg er redd for at h*n vil få opp mange rare følelser... Jeg gir jo gaver til andre hele tiden, hjelper de osv, så hvorfor skal jeg gi gaver til mennesker som har alt? Noen forslag til hvordan jeg kan gi gave nå til jula, uten at det skal virke overdrevent? Glem slips, boxer, konfekt, vin osv. Men jeg kan jo lage en collage, som de må henge på veggen... (synes det også blir for frekt, men vet at alle vil bli kjempeglad for å få et lite "kunstverk"...) Eller kanskje ikke, mulig de bare henger det opp, men jeg gir aldri gaver eller noe jeg har laget som jeg ikke selv ville hatt på veggen...? Forslag? De er (alle som kjenner meg) ikke vant til å få gaver av meg... Og jeg føler ikke et akutt behov for å gi presanger heller, bortsett fra at før hver jul, blir jeg irritert over kjøpepresset... Om jeg får gaver? Det hender, ja faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 21. september 2007 #2 Del Skrevet 21. september 2007 Grei tankegang egentlig, istede for å gi masse gaver kan man vel heller gi noe enkelt...collage som du sa, personlig og garantert de ikke har akkurat den fra før. liker ikke gave maset i jula, er bare stress....aldri vet ejg hva jeg skal kjøpe til hvem heller. Og det jeg vil kjøpe har jeg mest sannsynlig ikke råd til heller =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 21. september 2007 #3 Del Skrevet 21. september 2007 Slike gaver er verdt adskillig mer enn alt det andre som ryr inn i jula. Jeg hadde i allefall blitt veldig glad og alrdi så lite rørt over en collage eller album. Kjempegod ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. september 2007 #4 Del Skrevet 21. september 2007 Eller en gave i deres navn til en veldedig organisasjon? Selv prøver jeg å kjøpe nyttige gaver ... Labber, hansker, skjerf og noe godt til kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moncler Skrevet 21. september 2007 #5 Del Skrevet 21. september 2007 En middagsinvitasjon til deg en valgfri dag er jo også en fin julegave da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå